mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows plejer start

Reply

Thread Tools
Old 11. maj 2008, 11:40
Medlem Gruppen

Default Windows plejer start

Hej, mit miss comp plejer starte længere, var det varet anvendt denne mornin og alle arbejdet fint, det blev lukket ned NPS der.
gik for at tænde den i eftermiddag, og det går i stå på "beklager ulejligheden skærmen, skal du starte i enten, fejlsikret tilstand, sidst kendte konfig, start normalt«. Jeg har prøvet dem alle vinduer vil begynde at indlæse med bar derefter itll genstarte den selvstændige uden grund.
Jeg har indsat XP disk og kørte tilbagesøge proggy men alt dette sker, er der en blinkende C: \ og beskeden øverst »type EXIT for at forlade» ethvert spor venligst.

Hendes spec
Compaq Presario 6000
Windows XP Pro (gen kopi)
Athlon 2100 +
512MB Ram
ATi 7500LE 64meg Grafik
Thanks in advance.
Nic ..
Old 11. maj 2008, 12:07
Administrator Gruppen

Kør andet reparation mulighed, ikke den første.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 11. maj 2008, 12:42
Redaktør Gruppen

Se her for vejledning:

http://www.microsoft.com/windowsxp/u...ps/doug92.mspx

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 11. maj 2008, 13:35
Medlem Gruppen

takket chaps for replys men viser sig harddisken ikke er mere .. forsøgt at format og gøre friske installere men wouldnt have det ... så sætte et ekstra 40gig i og geninstalleret Windows og shes alle glade nu ..
Nic ...
Old 11. maj 2008, 14:27
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af ghbnic View Post
takket chaps for replys men viser sig harddisken ikke er mere .. forsøgt at format og gøre friske installere men wouldnt have det ... så sætte et ekstra 40gig i og geninstalleret Windows og shes alle glade nu ..
Nic ...
Glad du fik det faste ... Og handy at du havde et ekstra HD ligger rundt omkring

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ændre Ram nu computer plejer start HJÆLP! kkhimji2001 CPU, bundkort og RAM 17 22 april 2008 11:51
Ran opsving disk og nu vinduer plejer start emmajw4 Windows-operativsystemer 3 16 februar 2008 13:02
Endless Problemer, Windows plejer Start Now Polkigtry General Hardware Chat 2 13 januar 2008 02:06
Hjælp! jeg skiftede til min nye Antec 900, men nu er min pc plejer starte op! cheesepuff General Hardware Chat 14 18th Dec 2007 14:48
Min computer plejer starte OS! ashaiba General Hardware Chat 2 14 november 2007 11:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.