![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, mit miss comp plejer starte længere, var det varet anvendt denne mornin og alle arbejdet fint, det blev lukket ned NPS der. gik for at tænde den i eftermiddag, og det går i stå på "beklager ulejligheden skærmen, skal du starte i enten, fejlsikret tilstand, sidst kendte konfig, start normalt«. Jeg har prøvet dem alle vinduer vil begynde at indlæse med bar derefter itll genstarte den selvstændige uden grund. Jeg har indsat XP disk og kørte tilbagesøge proggy men alt dette sker, er der en blinkende C: \ og beskeden øverst »type EXIT for at forlade» ethvert spor venligst. Hendes spec Compaq Presario 6000 Windows XP Pro (gen kopi) Athlon 2100 + 512MB Ram ATi 7500LE 64meg Grafik Thanks in advance. Nic .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kør andet reparation mulighed, ikke den første.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| takket chaps for replys men viser sig harddisken ikke er mere .. forsøgt at format og gøre friske installere men wouldnt have det ... så sætte et ekstra 40gig i og geninstalleret Windows og shes alle glade nu .. Nic ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ændre Ram nu computer plejer start HJÆLP! | kkhimji2001 | CPU, bundkort og RAM | 17 | 22 april 2008 11:51 |
| Ran opsving disk og nu vinduer plejer start | emmajw4 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 februar 2008 13:02 |
| Endless Problemer, Windows plejer Start Now | Polkigtry | General Hardware Chat | 2 | 13 januar 2008 02:06 |
| Hjælp! jeg skiftede til min nye Antec 900, men nu er min pc plejer starte op! | cheesepuff | General Hardware Chat | 14 | 18th Dec 2007 14:48 |
| Min computer plejer starte OS! | ashaiba | General Hardware Chat | 2 | 14 november 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |