![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minun piti pakoll tapana aloittaa enää, se oli kestänyt käyttänyt tätä mornin ja kaikki töissä sakon, se suljettiin NPS siellä. meni puolestaan sitä tänään iltapäivällä, ja se jää jumiin että "Sorry for any inconvenience näytössä alkaa joko vikasietotilassa, viimeisin tiedossa config, käynnistä normaalisti". Olen kokeillut kaikkia niitä ikkunat alkaa kuorman kanssa baarissa sitten itll käynnistä se itsestään ilman mitään syytä. Olen asettanut XP: n levy ja johti takaisin proggy mutta kaikki tämä tapahtuu, on vilkkuva C: \ ja viestin yläosassa "tyyppi EXIT poistuaksesi" kaikki vihjeitä kiitos. Hänen spec Compaq Presario 6000 Windows XP Pro (gen kopio) Athlon 2100 + 512 Mt RAM ATI 7500LE 64meg Graphics Thanks in advance. Nic .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Suorita toinen korjaus vaihtoehto, eikä ensimmäinen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| kiitos Chapsit varten replys mutta kääntyy pois hdd ei enää .. Yritin muodossa ja tehdä tuore asentaa mutta wouldnt on se ... niin esittää varaosien 40gig ja uudelleenasennettavien ikkunat ja shes kaikki nyt onnellinen .. Nic ... |
|
| |||
| |||
| Quote:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Muuttaminen Ram nyt tietokoneen tapana aloittaa OHJE! | kkhimji2001 | CPUs, Emolevyt & RAM | 17 | 22. Huhtikuu 2008 11:51 |
| Ran hyödyntämistä levy ja nyt ikkunat tapana aloittaa | emmajw4 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 16th Feb 2008 13:02 |
| Endless ongelmat Windows tapana Start Now | Polkigtry | Rautatavaran Chat | 2 | 13th Jan 2008 02:06 |
| Apu! i vaihtoi uudet Antec 900, mutta nyt minun PC tapana aloittaa! | cheesepuff | Rautatavaran Chat | 14 | 18. Joulukuu 2007 14:48 |
| Oma tietokone tapana aloittaa OS! | ashaiba | Rautatavaran Chat | 2 | 14. marraskuu 2007 11:10 |
| Thread Tools | |
| |