![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har for nylig købt en maskine med Windows XP Pro x64. Jeg har installeret mange 32bit applikationer og arbejdede fint indtil i dag. Jeg er ikke i stand til at køre det meste af 32bit programmer på min computer og jeg får denne fejlmeddelelse: "Programmet for funktionen" C ; \ Program Files (x86) \ Admiresoft \ super .. osv.. Exe "ikke kan starte eller køre på grund af uforenelighed med 64-bit versioner af Windows. Du skal kontakte softwareproducenten for at spørge, om en 64-bit Windows-kompatibel version er tilgængelig . " Sagen er den, at dette bruges til at køre fint indtil 10 minutter siden. Nu im få denne besked på de fleste af mine 32 bit programmer. Er der en måde at rette dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installeret noget eller hentet noget eller endog fik en Windows Update? CG
|
| |||
| |||
| godt, jeg hentede alle de Windows-opdateringer, hentes nogle onlinespil, nogle aktive x ting her og der ... Kunne disse downloads forårsage dette problem ..? |
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke ikke meget om dette område. Men jeg har hørt, at visse opdateringer kan forårsage problemer som dette. Men du skal vente på en person med større viden til at hjælpe dig mere. Undskyld jeg ikke har megen hjælp. CG
__________________ "Dream, som om du lever evigt, Live, som hvis du skal dø i dag" |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installer Windows 7 32bit eller 64bit | robina80 | Windows-operativsystemer | 9 | 24 oktober 2009 08:12 |
| Windows Vista 32bit> 64bit Upgrade | Ozzie82 | Windows-operativsystemer | 8 | 19 September 2009 12:52 |
| Windows Anti-virus Pro, Kan ikke åbne programmer | Jacko2983 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 30 | 22 august 2009 23:21 |
| Windows XP 32bit og RAM - Kun 2GB forestilling | Coolyxxx | CPU, bundkort og RAM | 9 | 10 marts 2009 01:47 |
| Windows XP 32bit eller 64bit nogen forskel? | Fatpigeon | Windows-operativsystemer | 4 | 13th Dec 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |