![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen hiljattain ostanut konetta, Windows XP Pro x64. Olen asentanut monta 32bit sovelluksia ja ne toimii hyvin, kunnes tänään. En voi suorittaa useimmat 32bit sovelluksia minun tietokone ja i saat tämän virheilmoituksen: "Ohjelmat ominaisuus" C ; \ Program Files (x86) \ Admiresoft \ super .. jne.. Exe "ei voi aloittaa tai suorittaa johtuu yhteensopimattomuus 64-bittisiä Windows-versioita. Ole hyvä ja ota yhteyttä ohjelmiston valmistajaan ja kysy, jos 64-bittinen Windows-yhteensopiva versio on saatavilla ". Asia on näin, tämä käytettäisiin sakon kunnes 10 minuuttia sitten. Nyt im saada tämä viesti suurimman osan 32 bittinen. Onko tapa korjata? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko asentanut mitään tai ladata mitään, tai edes Windows update? CG
|
| |||
| |||
| No, olen ladannut kaikki Windows-päivitykset, ladata joitakin online-pelit, joista aktiivisia x tavaraa siellä täällä ... Voiko näitä lataamisia aiheuttaa tätä ongelmaa ..? |
|
| |||
| |||
| En ole paljon tällä alalla. Mutta olen kuullut, että jotkut päivitykset voivat aiheuttaa ongelmia, kuten sitä. Mutta sinun on odotettava, kun joku on enemmän tietoa, joka auttaa sinua enemmän. Valitettavasti en voi tainnut paljon apua. CG
__________________ "Dream kuin sinun elää ikuisesti, Live kuin jos sinun kuolla tänään" |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asenna Windows 7 32bit ja 64bit | robina80 | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 24 lokakuu 2009 08:12 |
| Windows Vista 32bit> 64bit Upgrade | Ozzie82 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 19 syyskuu 2009 12:52 |
| Windows Anti-virus-Pro, ei voi avata Sovellukset | Jacko2983 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 30 | 22 elokuu 2009 23:21 |
| Windows XP 32bit ja RAM - Vain 2GB tulokset | Coolyxxx | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 10th Mar 2009 01:47 |
| Windows XP 32bit tai 64bit Kaikki ero? | Fatpigeon | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 13. Joulukuu 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |