![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb onlangs gekocht van een machine met Windows XP Pro x64. Ik heb vele 32bit applicaties en werkte prima tot vandaag. Ik ben niet in staat de meeste 32bit applicaties op mijn computer en krijg ik deze foutmelding: "Het programma van de functie" C \ Program Files (x86) \ Admiresoft \ super .. enz.. Exe "kan niet worden gestart of uitgevoerd als gevolg van incompatibiliteit met 64-bits versies van Windows. Neem contact op met de softwareleverancier om te vragen of een 64-bits Windows-compatibele versie beschikbaar is ". Het ding is, deze gebruikt om te lopen geldboete tot 10 minuten geleden. Nu im krijg dit bericht op de meeste van mijn 32-bits applicaties. Is er een manier om dit oplossen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb je iets geïnstalleerd of gedownload iets of kreeg zelfs een windows update? CG
|
| |||
| |||
| Nou, ik gedownload van de Windows-updates gedownload sommige online games, sommige actieve x spullen hier en daar ... Kan deze downloads oorzaak van dit probleem ..? |
|
| |||
| |||
| Ik ben het niet niet veel over dit gebied. Maar ik heb gehoord dat sommige updates kunnen problemen veroorzaken als dat. Maar je zal moeten wachten tot iemand met meer kennis om u te helpen meer. Sorry dat ik niet heb veel helpen. CG
__________________ "Droom alsof je live forever, Live alsof je sterven vandaag" |