![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg har nylig kjøpt en maskin med Windows XP Pro x64. Jeg installerte mange 32bit programmer og arbeidet fint til i dag. Jeg er ikke i stand til å kjøre de fleste 32bit programmer på maskinen min, og jeg får denne feilmeldingen: "Programmet av funksjonen" C ; \ Program Files (x86) \ Admiresoft \ super .. etc.. Exe "ikke kan starte eller kjøre grunnet uforlikelighet med 64-biters versjoner av Windows. Kontakt programvareleverandøren for å be om en 64-biters Windows-kompatibel versjon er tilgjengelig ". Saken er, denne brukes til å kjøre bra inntil 10 minutter siden. Nå im får denne meldingen på de fleste av mine 32 bit applikasjoner. Er det en måte å løse dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du installert noe eller lastet ned noe eller har en Windows Update? CG
|
| |||
| |||
| Vel, jeg lastet ned alle Windows-oppdateringer, lastet ned noen elektroniske spill, noen aktiv x ting her og der ... Kunne disse nedlastingene forårsake dette problemet ..? |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke ikke mye om dette området. Men jeg har hørt at noen oppdateringer kan føre til problemer sånn. Men du må vente til noen med mer kunnskap for å hjelpe deg mer. Beklager at jeg ikke kan ha mye hjelp. CG
__________________ "Dream som om du vil leve evig, Live som om du dø i dag" |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere Windows 7 32bit eller 64bit | robina80 | Windows-operativsystemer | 9 | 24 oktober 2009 08:12 |
| Windows Vista 32bit> 64bit oppgradering | Ozzie82 | Windows-operativsystemer | 8 | 19 september 2009 12:52 |
| Windows Antivirus Pro Kan ikke åpne programmer | Jacko2983 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 30 | 22 august 2009 23:21 |
| Windows XP 32bit og RAM - Kun 2GB Viser | Coolyxxx | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 10 mars 2009 01:47 |
| Windows XP 32bit eller 64bit noen forskjell? | Fatpigeon | Windows-operativsystemer | 4 | 13 desember 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |