![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Jag har nyligen köpt en dator med Windows XP Pro x64. Jag har installerat många 32bit och fungerade bra tills idag. Jag kommer inte kunna köra de flesta av 32bit program på min dator och jag får detta felmeddelande: "Programmet för funktionen" C ; \ Program Files (x86) \ Admiresoft \ super .. osv. Exe "kan inte starta eller köra på grund av oförenlighet med 64-bitars versioner av Windows. Kontakta programleverantören för att be om ett 64-bitars Windows-kompatibel version finns tillgänglig ". Saken är den att detta används för att köra bra tills 10 minuter sedan. Nu im få det här meddelandet om de flesta av mina 32-bitars applikationer. Finns det något sätt att fixa detta? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har du installerat något eller laddat ner något eller ens har en Windows Update?
CG
|
|
|
|||
|
|||
|
Tja, jag laddade ner alla Windows-uppdateringar hämtas några online-spel, vissa aktiva x grejer här och där ... Kan dessa nerladdningar orsaka detta problem ..?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag har inte några mycket om detta område. Men jag har hört att vissa uppdateringar kan orsaka problem på det viset. Men du måste vänta på någon med mer kunskap för att hjälpa dig mer. Tyvärr kan jag inte har mycket hjälp.
CG