Windows XP sort skærm efter boot-up (harddisk problem?) Jeg har haft min Toshiba M45 notesbog for næsten 2 år, og det har været fint indtil nu. I går, jeg startede min notesbog som sædvanlig og være logget ind via XP login-skærmen, men efter min desktop var lastet, og jeg forsøgte at åbne Internet Explorer, det hele bare frøs og jeg var nødt til at gøre hold tænd / sluk-knappen nede for at få det afskæres. Jeg prøvede igen et par gange, og det samme skete (det frøs hver gang jeg forsøgte at udføre en kommando fra skrivebordet). Også, efter første gang, af en eller anden grund mit skrivebord ændret fra mit billede til en fejlmeddelelse, der sagde "Active Desktop er deaktiveret". Her til morgen, besluttede jeg at prøve igen, men denne gang noget langt mere alvorligt er sket: efter den indledende Toshiba boot-up skærm (før Windows XP loading skærmen), en kommando-linje kom op at sige "Operativsystem ikke fundet" sammen med nogle andre ting, og det ville ikke gå længere. Jeg har en hård lukke og forsøgte igen, men denne gang, efter den indledende Toshiba skærm, skærmen bare gik sort og ikke engang vise nogen hvide kommando beskeder. Jeg kontrolleret i BIOS, og det opdager en harddisk, men jeg ved virkelig ikke, hvad de skal gøre herfra. Please help = \
Tak,
Dan |