vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows XP: n musta ruutu jälkeen boot-up (kovalevy kysymys?)

Reply

Thread Tools
Old 16 joulukuu 2007, 16:05
Uusi Jäsen

Default Windows XP: n musta ruutu jälkeen boot-up (kovalevy kysymys?)

Minulla on ollut minun Toshiba M45 Notebook melkein 2 vuotta, ja se on hieno asti. Eilen aloitettiin Muistikirjan kuten tavallista ja kirjautunut kautta XP sisäänkirjoittautumissivuksesi näytöllä, mutta sen jälkeen työpöydälle oli ladattu ja yritin avata Internet Explorerissa, koko juttu vain jäädytti ja minun oli tehtävä pidä virtapainike alas saada se sulkea pois. Yritin uudelleen muutaman kerran, ja sama asia tapahtui (se jäädytti joka kerta, kun olen yrittänyt suorittaa komento työpöydälle). Myös sen jälkeen, kun ensimmäistä kertaa, jostain syystä minun työpöydällä muuttunut minun kuvan virheilmoituksen, sanoi "Active Desktop on poistettu käytöstä". Tänä aamuna päätin kokeilla uudestaan, mutta tällä kertaa jotakin paljon vakavampaa tapahtui: kuluttua alkuperäisestä Toshiba boot-up-näyttö (ennen Windows XP: n lastaus näyttö), komentoriviltä tuli sanonta "Operating system not found" yhdessä joidenkin muita asioita, ja se ei mennä pitemmälle. Tein vaikea sammuttaa ja yritti uudelleen, mutta tällä kertaa sen jälkeen, kun alkuperäinen Toshiba näyttö, näytön vain meni musta eikä edes mitään valkoinen komento viestejä. I checked in BIOS ja se tunnistaa kovalevyn, mutta en todellakaan tiedä, mitä tehdä seuraavaksi. Ole hyvä ja auta = \
Kiitos,
Dan
Old 16 joulukuu 2007, 16:11
Administrator Group

Kuulostaa siltä, että Windows-tiedostot ovat korruptoituneita.

Kaivaa pois XP: n CD ja tehdä XP: n korjaus.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 joulukuu 2007, 16:21
Uusi Jäsen

Dave -
Oli peloissaan aioin on tehtävä, että ... Muistikirjan tuli XP esiasennettuna, tarkoittaako tämä, minun täytyy ostaa uusi XP cd? Ja jos näin on, on oma kovalevy ja kaikki tiedostot edelleen ehjänä sen jälkeen?
Old 16 joulukuu 2007, 17:06
Rahoittajien ryhmän

Saitko perintämääräyksellä Disk järjestelmän?

Jos näin on katsoa ja nähdä, jos siellä on rikkomattomalla hyödyntämistä vaihtoehto.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? nightstar CPUs, Emolevyt & RAM 4 9 marraskuu 2009 10:30
Kovalevy tai Windows? Kpl tapana käynnistyä oikein ja Stuck on jatkuva Loop! soupdragon1973 Windows-käyttöjärjestelmät 12 7 marraskuu 2009 09:00
Musta näyttö käynnistyksen yhteydessä weg Windows-käyttöjärjestelmät 1 28 lokakuu 2009 11:56
Black Screen aikana ensimmäisen käynnistyksen Jopa mutta pystyy työskentelemään Hieno aikana Uudelleenkäynnistys yiting141 Windows-käyttöjärjestelmät 0 14 syyskuu 2009 05:22
Windows XP ei käynnisty, ei edes vikasietotilassa - Kovalevy vika poliittinen Drives & Removable Media 27 4. Sep 2008 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.