![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on ollut minun Toshiba M45 Notebook melkein 2 vuotta, ja se on hieno asti. Eilen aloitettiin Muistikirjan kuten tavallista ja kirjautunut kautta XP sisäänkirjoittautumissivuksesi näytöllä, mutta sen jälkeen työpöydälle oli ladattu ja yritin avata Internet Explorerissa, koko juttu vain jäädytti ja minun oli tehtävä pidä virtapainike alas saada se sulkea pois. Yritin uudelleen muutaman kerran, ja sama asia tapahtui (se jäädytti joka kerta, kun olen yrittänyt suorittaa komento työpöydälle). Myös sen jälkeen, kun ensimmäistä kertaa, jostain syystä minun työpöydällä muuttunut minun kuvan virheilmoituksen, sanoi "Active Desktop on poistettu käytöstä". Tänä aamuna päätin kokeilla uudestaan, mutta tällä kertaa jotakin paljon vakavampaa tapahtui: kuluttua alkuperäisestä Toshiba boot-up-näyttö (ennen Windows XP: n lastaus näyttö), komentoriviltä tuli sanonta "Operating system not found" yhdessä joidenkin muita asioita, ja se ei mennä pitemmälle. Tein vaikea sammuttaa ja yritti uudelleen, mutta tällä kertaa sen jälkeen, kun alkuperäinen Toshiba näyttö, näytön vain meni musta eikä edes mitään valkoinen komento viestejä. I checked in BIOS ja se tunnistaa kovalevyn, mutta en todellakaan tiedä, mitä tehdä seuraavaksi. Ole hyvä ja auta = \ Kiitos, Dan |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa siltä, että Windows-tiedostot ovat korruptoituneita.
| |||
| |||
| Dave - Oli peloissaan aioin on tehtävä, että ... Muistikirjan tuli XP esiasennettuna, tarkoittaako tämä, minun täytyy ostaa uusi XP cd? Ja jos näin on, on oma kovalevy ja kaikki tiedostot edelleen ehjänä sen jälkeen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Saitko perintämääräyksellä Disk järjestelmän?
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Kovalevy tai Windows? Kpl tapana käynnistyä oikein ja Stuck on jatkuva Loop! | soupdragon1973 | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 7 marraskuu 2009 09:00 |
| Musta näyttö käynnistyksen yhteydessä | weg | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28 lokakuu 2009 11:56 |
| Black Screen aikana ensimmäisen käynnistyksen Jopa mutta pystyy työskentelemään Hieno aikana Uudelleenkäynnistys | yiting141 | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 14 syyskuu 2009 05:22 |
| Windows XP ei käynnisty, ei edes vikasietotilassa - Kovalevy vika | poliittinen | Drives & Removable Media | 27 | 4. Sep 2008 13:31 |
| Thread Tools | |
| |