mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows XP zwart scherm na het opstarten (harde schijf probleem?)

Reply

Thread Tools
Old 16 december 2007, 16:05
Nieuw Lid Fractie

Default Windows XP zwart scherm na het opstarten (harde schijf probleem?)

Ik heb mijn Toshiba M45 notebook voor bijna 2 jaar, en het is fijn tot nu toe. Gisteren ben ik begonnen met mijn notebook zoals gebruikelijk en ingelogd via de XP login scherm, maar na mijn bureaublad had geplaatst en ik heb geprobeerd te openen Internet Explorer, het hele ding gewoon bevroor en ik moest doen Houd de power knop ingedrukt om het te uitgeschakeld. Ik probeerde weer een paar keer, en hetzelfde gebeurde (het bevroor iedere keer heb ik geprobeerd om een opdracht uit te voeren van het bureaublad). Ook na de eerste keer, om wat voor reden mijn bureaublad veranderd van mijn foto voor een foutmelding die zegt "Active Desktop is uitgeschakeld." Vanochtend heb ik besloten om het nogmaals te proberen, maar deze keer iets veel ernstiger gebeurd: na de initiële Toshiba boot-up scherm (voor de Windows XP laad scherm), een opdrachtregel kwam zeggen "Operating system not found", samen met enkele andere dingen en het zou niet gaan verder. Ik heb een harde stilgelegd en opnieuw geprobeerd, maar deze keer, na de eerste Toshiba scherm, het scherm gewoon zwart en ging zelfs niet enkel wit commando berichten. Ik heb in het BIOS en het een harde schijf, maar ik weet niet wat te doen vanaf hier. Please help = \
Bedankt,
Dan
Old 16 december 2007, 16:11
Administrator Group

Klinkt als de Windows-bestanden zijn beschadigd.

Graven van een XP-cd en doe een XP repareren.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 16 december 2007, 16:21
Nieuw Lid Fractie

Dave -
Was bang dat ik zou hebben om dat te doen ... mijn notebook kwam met XP vooraf geïnstalleerd, betekent dit heb ik voor de aanschaf van een nieuwe XP-cd? En als dat het geval is, zal mijn harde schijf en al mijn bestanden nog intact daarna?
Old 16 december 2007, 17:06
Donor Groep

Heb je een Recovery Disk met het systeem?

Als dat zo een kijkje nemen en zien of er een niet-destructieve nuttige optie.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? nightstar CPUs, Moederborden & RAM 4 9 november 2009 10:30
Hard Drive of Windows? Pct Wont Boot correct en is Stuck in een Continual Loop! soupdragon1973 Windows besturingssystemen 12 7 november 2009 09:00
Zwart scherm bij opstarten Weg Windows besturingssystemen 1 28 oktober 2009 11:56
Zwart scherm tijdens de eerste Boot Up maar kunnen werken Fine Tijdens Reboot yiting141 Windows besturingssystemen 0 14 september 2009 05:22
Windows XP niet meer opstarten, zelfs niet in de veilige modus - Harde schijf defect politieke Drives & Removable Media 27 4e Sep 2008 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.