Windows XP svart skärm efter boot-up (hårddisk fråga?) Jag har haft min Toshiba M45 notebook för nästan 2 år, och det har gått bra hittills. Igår började jag min anteckningsbok som vanligt och inloggad via XP inloggningssidan, men efter mitt skrivbord hade lastats och jag försökte att öppna Internet Explorer, det hela bara frös och jag var tvungen att göra håller på strömbrytaren för att få det att stängas av. Jag försökte igen ett par gånger, och samma sak hände (det frös varje gång jag försökte köra ett kommando från skrivbordet). Även efter första gången, av någon anledning mitt skrivbord ändras från min bild till ett felmeddelande som säger "aktiva skrivbordet är handikappanpassat. I morse bestämde jag mig för att försöka igen, men den här gången något mycket allvarligare hänt: efter den inledande Toshiba boot-skärm (innan Windows XP lastning skärmen), en kommandorad kom upp som säger "Operating system not found" tillsammans med några andra saker och det skulle inte gå längre. Jag gjorde ett hårt ner och försökte igen, men den här gången, efter den inledande Toshiba skärm, skärmen blev svart och inte ens visa någon vit kommandot meddelanden. Jag kollade i BIOS och den upptäcker en hårddisk, men jag vet inte vad jag ska göra härifrån. Please help = \
Tack,
Dan |