![]() |
|
| |||
| |||
| Ik wil weten of er andere manieren aanpassen van de verschijning van Windows XP. Het thema kleuren zijn slechts defauly, olijf groen en zilver. Ik ben momenteel met zilver waarvan ik denk dat ziet er echt goed, maar zou zwart of andere kleuren. Ook, hoe anders kan het uiterlijk worden gewijzigd? cheers for any help! : D |
|
| |||
| |||
| Zoek online naar "Windows XP thema's", vind je genoeg. Ook kijk uit voor de officiële MS Royale thema. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je kon uitchecken Stardock Niet vrij al
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ik was ook op zoek naar deze:) Im niet betalen hoor. Freebies zijn van een win ![]() XP had moeten hebben meer om uit te kiezen in het uiterlijk opties anyway. Net als een thema voor elke kleur, zoals. |
|
| |||
| |||
| Opmerking: niet proberen deze uit dus voorzichtig moet zijn (het spelen van poker op ma) VistaXP v2 VS Universal Vista Inspirat
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| ^ I really like those. Ze zien er lief. Thanks mate:) Ik heb niet gevraagd, maar deze blij 'ComputerWorlds' gemaakt deze draad nu. * gaat downloaden * |
|
| |||
| |||
| Citaat:
BLACK. : D net wat ik wilde ![]() ![]() ![]() Cheers mate |
|
| |||
| |||
| Persoonlijk gebruik ik niets anders dan een van de hieronder vermelde komende van iemand die gebruikt om uren per dag op het maken van zijn oude XP look pretty ![]() Download de 30 dagen trial versie: http://www.tuneup-software.co.uk/pro...eup-utilities/ Zoeken in de 1000's van Windows thema's, log in schermen, boot schermen, icon packs etc op: http://www.belchfire.net/ Of bekijk deze Alienware, 'XP / Vista' verenigbaar thema's: http://www.alienware.com/community/a...manager.aspxIf je moet snel een demo over het installeren van thema's, log in schermen, boot etc schermen bij het gebruik van Tuneup Utilities 2009 im dan zeker dat ik kan het type van een quick guide in geen tijd Maar zijn alle mooie zeestraat naar voren. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows 7, Windows Movie Maker werkt niet meer! | xactly | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 15 november 2009 15:33 |
| Herinstallatie van Windows XP Professional? Windows XP-installatie is beschadigd!? | LegendaryFire | Windows besturingssystemen | 11 | 17 aug 2009 12:17 |
| Sudden Voorkomen van zeer lage Signaal Fout. | Garigoun | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 11 aug 2009 20:57 |
| Service Pack 2 voor Windows Server 2008 en Windows Vista | Bubba | Windows besturingssystemen | 4 | 27 mei 2009 08:22 |
| Vormgeving en thema's, kleur van de taakbalk etc | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows besturingssystemen | 9 | 9e sep 2007 07:44 |
| Thread Tools | |
| |