![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys, netop er blevet stillet et spørgsmål fra en ven, der ønsker at forsøge at re-vert hans 3 år XP Home tilbage til næsten nye, hans spørgsmål var som følger Hvis han un-installerer alle programmer han gør ikke ønsker fra hans mapper i c / drev og derefter går i tilføje og fjerne-og fjerner alt undtagen det nvidia drivere, medieafspiller og opdateringer indeholder en omformaterer vil hans o / s være "frisk" igen han har ingen nyttiggørelse cd eller xp disken, spørger jeg, fordi im ikke sikker på, om dette ville arbejde og vil gerne her fra andre, hvis dette er muligt? vil han være okay at gøre dette og så bruge noget software for at rense ud i registreringsdatabasen ved udgangen HES at gøre dette, så han ønsker at sætte det i børnenes værelse som en "ny" pc og ikke på grund af malware eller virus problemer mange tak
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis han fjerner mapper først, derefter de programmer plejer afinstallere via Tilføj / fjern programmer.
Også en omformaterer Gazeviskere alting så et nyttiggørelses-eller Windows-cd er påkrævet. Og nej, det vil ikke være friske hvis han netop gør en oprydning, registreringsdatabasen osv. vil stadig have været spillet med. Det er ikke til at sige, at afinstallere programmer ordentligt via Tilføj / Fjern, slette personlige dokumenter og gør et spyware / virus og ccleaner sigt ikke vil få dig smuk mange der. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| beklager, at jeg gjorde ikke ensbetydende med at sige et omformaterer Jeg betydet et at sige, hvis han un-installerer alle programmer fra tilføje og fjerne, og derefter går i hans c / drev og derefter fjerner eveything han doesnt vil (bortset fra de nvidia drivere, medieafspiller og opdateringer ) og ikke en "Defrag" efter vil hans o / s være "frisk" igen
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Nej, men det vil blive tæt, hvis han gør alt, og løber ccleaner både rene bit og registreringsdatabasen bit. Uanset, uden en Windows-cd, hvilket valg har han. |