![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaverit, juuri kysyi kaverilta, joka haluaa yrittää uudelleen pysty hänen 3 vuotta XP Home takaisin lähes uusi, Hänen kysymys oli seuraava Jos hän YK-asentaa kaikki ohjelmat hän doesnt halua hänen kansiot C-asemaan ja sitten menee lisätä ja poistaa ja poistaa kaiken muun paitsi nvidian ajurit, Media Player ja päivityksiä ei muotoile se hänen O / S on "tuore" uudelleen hänellä ei ole Palautus-CD-tai XP-levyä, pyydän, koska im ei totta kai, jos se toimisi, ja haluan tässä muista, jos tämä on mahdollista? Aikooko hän on kunnossa Näin sitten käyttää joitakin ohjelmistoja siivota rekisterin lopussa HES Näin hän haluaa esittää sen lasten huoneessa "uusi" PC eikä siksi mitään haittaohjelman tai viruksen ongelmia suurkiitos
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos hän poistaa kansiot ensin, sitten ohjelmat tapa poistaa kautta Lisää / poista sovellus.
Myös formatoida pyyhkii kaiken niin hyödyntämistä tai Windows-CD on tarpeen. Ja ei, se ei ole uutta, jos hän ei vain siivota, rekisterin jne. edelleen on soitettu. Se ei tarkoita sitä poistamalla ohjelmat oikein kautta lisää / poista, poistaa henkilökohtaisia asiakirjoja ja tekee spyware / virus ja CCleaner aikavälillä ei sinut melko paljon siellä. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| sorry i didnt tarkoita sitä muokata Tarkoitin sanoa, jos hän YK-asentaa kaikkia ohjelmia lisätä ja poistaa, ja sitten menee hänen C-asemaan ja sitten poistaa eveything hän doesnt haluaa (paitsi nvidian ajurit, mediasoittimen ja päivitykset ) eikä "pettää" jälkeen tulee hänen O / S on "tuore" uudelleen
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ei, mutta se on lähellä, jos hän tekee kaiken ja toimii ccleaner sekä puhtaan vähän ja rekisterin vähän. Riippumatta, ilman Windowsin CD, mitä valintoja hän on. |