mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows XP Home

Reply

Thread Tools
Old 12 april 2008, 05:07
Donor Groep

Default Windows XP Home

Hi guys, net gevraagd een vraag van een vriend die wil proberen om opnieuw vert zijn 3 jaar xp home terug tot bijna nieuwe,
zijn vraag was als volgt
Als hij un-installeert alle programma's die hij doesnt wil van zijn mappen in de c / schijf en vervolgens gaat in toevoegen en verwijderen en verwijdert alles behalve de nvidia drivers, mediaspeler en updates worden door een opnieuw zal zijn o / s worden "vers" opnieuw
hij heeft geen herstel cd of XP-schijf, vraag ik omdat im niet zeker of dit zou werken en zou hier graag van anderen of dit überhaupt mogelijk? zal hij goed doen en gebruik dan wat software om het register schoon aan het einde
hes dit te doen als hij wil om het in de kinderkamer als een "nieuwe" pc en niet vanwege een malware of virus problemen
hartelijk dank

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Old 12 april 2008, 05:24
Administrator Group

Default Windows XP Home

Als hij verwijdert de mappen eerst, dan de programma's gewoon verwijderen via Add / programma's te verwijderen.

Ook een opnieuw veegt alles zo een herstel-of Windows-cd is vereist.

En nee, het zal niet vers zijn als hij niet alleen een schoon up van het register etc zullen nog steeds met zijn gespeeld.

Dat wil niet zeggen verwijderen van programma's behoren via toevoegen / verwijderen, het verwijderen van persoonlijke documenten en het doen van een spyware / virus en ccleaner termijn zal niet krijg je vrij veel daar.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 april 2008, 05:43
Donor Groep

Default Windows XP Home

sorry i didnt zeggen een herformatteren ik bedoelde een om te zeggen Als hij un-installeert alle programma's van het toevoegen en verwijderen en vervolgens gaat in zijn c / schijf en vervolgens verwijdert eveything hij doesnt wilt (met uitzondering van de nvidia drivers, mediaspeler en updates ) en heeft een "DEFRAG" na zal zijn o / s worden "vers" opnieuw

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.
Old 12 april 2008, 07:34
Administrator Group

Default Windows XP Home

Nee, maar het zal sluiten als hij doet dat allemaal en loopt CCleaner zowel de schone bits en register beetje.

Ongeacht, zonder een Windows-cd welke keuze heeft hij.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe kan ik Formatteer Windows XP Home OEM? cheesepuff Windows besturingssystemen 2 2 september 2009 09:03
Windows XP Home niet volledig geladen Sarah Lou 2 Windows besturingssystemen 16 12 okt 2008 09:50
Help Windows Home premumn samwar003 Windows besturingssystemen 3 De 3 februari 2008 11:37
Windows XP Home SP2 Wutz Windows besturingssystemen 10 30 okt 2007 13:35
Windows XP Home herinstallatie. xphelpme Windows besturingssystemen 4 3e sep 2007 09:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.