![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys, net gevraagd een vraag van een vriend die wil proberen om opnieuw vert zijn 3 jaar xp home terug tot bijna nieuwe, zijn vraag was als volgt Als hij un-installeert alle programma's die hij doesnt wil van zijn mappen in de c / schijf en vervolgens gaat in toevoegen en verwijderen en verwijdert alles behalve de nvidia drivers, mediaspeler en updates worden door een opnieuw zal zijn o / s worden "vers" opnieuw hij heeft geen herstel cd of XP-schijf, vraag ik omdat im niet zeker of dit zou werken en zou hier graag van anderen of dit überhaupt mogelijk? zal hij goed doen en gebruik dan wat software om het register schoon aan het einde hes dit te doen als hij wil om het in de kinderkamer als een "nieuwe" pc en niet vanwege een malware of virus problemen hartelijk dank
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als hij verwijdert de mappen eerst, dan de programma's gewoon verwijderen via Add / programma's te verwijderen.
Ook een opnieuw veegt alles zo een herstel-of Windows-cd is vereist. En nee, het zal niet vers zijn als hij niet alleen een schoon up van het register etc zullen nog steeds met zijn gespeeld. Dat wil niet zeggen verwijderen van programma's behoren via toevoegen / verwijderen, het verwijderen van persoonlijke documenten en het doen van een spyware / virus en ccleaner termijn zal niet krijg je vrij veel daar. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| sorry i didnt zeggen een herformatteren ik bedoelde een om te zeggen Als hij un-installeert alle programma's van het toevoegen en verwijderen en vervolgens gaat in zijn c / schijf en vervolgens verwijdert eveything hij doesnt wilt (met uitzondering van de nvidia drivers, mediaspeler en updates ) en heeft een "DEFRAG" na zal zijn o / s worden "vers" opnieuw
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Nee, maar het zal sluiten als hij doet dat allemaal en loopt CCleaner zowel de schone bits en register beetje. Ongeacht, zonder een Windows-cd welke keuze heeft hij. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe kan ik Formatteer Windows XP Home OEM? | cheesepuff | Windows besturingssystemen | 2 | 2 september 2009 09:03 |
| Windows XP Home niet volledig geladen | Sarah Lou 2 | Windows besturingssystemen | 16 | 12 okt 2008 09:50 |
| Help Windows Home premumn | samwar003 | Windows besturingssystemen | 3 | De 3 februari 2008 11:37 |
| Windows XP Home SP2 | Wutz | Windows besturingssystemen | 10 | 30 okt 2007 13:35 |
| Windows XP Home herinstallatie. | xphelpme | Windows besturingssystemen | 4 | 3e sep 2007 09:10 |
| Thread Tools | |
| |