mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP Home

Reply

Thread Tools
Old 12th May 2008, 05:07
Donor Group

Default Windows XP Home

Hei folkens, bare blitt bedt om et spørsmål fra en venn som vil prøve å re-vert sin 3 år xp hjem tilbake til nesten nye,
Spørsmålet hans var som følger
Hvis han un-installerer alle programmene han ikke vil ha fra sine mapper på c / stasjonen og deretter går inn legge til og fjerne-og fjerner alt bortsett fra nvidia driverne, mediespiller og oppdateringer gjør en reformatere sin vilje o / s være "friske" igjen
Han har ingen gjenopprettings-CD eller xp plate, jeg spør fordi jeg ikke sikker på om dette ville fungere, og vil her fra andre hvis det er i det hele tatt mulig? vil han være greit å gjøre dette, og deretter bruke noen programvare for å rense registret ved utgangen
hes gjør dette som han ønsker å sette den i barna rom som en "ny" PC og ikke på grunn av skadelig programvare eller virus problemer
mange takk

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 12th May 2008, 05:24
Administrator Group

Default Windows XP Home

Hvis han fjerner mappene først, deretter de programmene wont avinstallere via legg til / fjern programmer.

Også en formatere tørker alt så en gjenoppretting eller Windows-CD er nødvendig.

Og nei, vil det ikke bli frisk hvis han ikke bare en ren opp, registeret osv. vil fortsatt ha vært spilt med.

Det er ikke til å si avinstallere programmer skikkelig via legg til / fjerne, slette personlige dokumenter og gjør en spyware / virus og kjøre ccleaner ikke vil få deg ganske mye der.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12th May 2008, 05:43
Donor Group

Default Windows XP Home

sorry i didnt mener å si formatere i betydd å si om han un-installerer alle programmene fra å legge til eller fjerne og deretter går inn i sin c / stasjonen og deretter fjerner eveything han ikke vil (unntatt nvidia driverne, mediespiller og oppdateringer ) og ikke en "bedra" etter hans vilje o / s være "frisk" igjen

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.
Old 12th May 2008, 07:34
Administrator Group

Default Windows XP Home

Nei, men det vil være nær hvis han gjør alt dette og kjører ccleaner både rene bit og register bit.

Uansett, uten vinduer CD hvilke valg har han.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.