![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens, bare blitt bedt om et spørsmål fra en venn som vil prøve å re-vert sin 3 år xp hjem tilbake til nesten nye, Spørsmålet hans var som følger Hvis han un-installerer alle programmene han ikke vil ha fra sine mapper på c / stasjonen og deretter går inn legge til og fjerne-og fjerner alt bortsett fra nvidia driverne, mediespiller og oppdateringer gjør en reformatere sin vilje o / s være "friske" igjen Han har ingen gjenopprettings-CD eller xp plate, jeg spør fordi jeg ikke sikker på om dette ville fungere, og vil her fra andre hvis det er i det hele tatt mulig? vil han være greit å gjøre dette, og deretter bruke noen programvare for å rense registret ved utgangen hes gjør dette som han ønsker å sette den i barna rom som en "ny" PC og ikke på grunn av skadelig programvare eller virus problemer mange takk
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis han fjerner mappene først, deretter de programmene wont avinstallere via legg til / fjern programmer.
Også en formatere tørker alt så en gjenoppretting eller Windows-CD er nødvendig. Og nei, vil det ikke bli frisk hvis han ikke bare en ren opp, registeret osv. vil fortsatt ha vært spilt med. Det er ikke til å si avinstallere programmer skikkelig via legg til / fjerne, slette personlige dokumenter og gjør en spyware / virus og kjøre ccleaner ikke vil få deg ganske mye der. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| sorry i didnt mener å si formatere i betydd å si om han un-installerer alle programmene fra å legge til eller fjerne og deretter går inn i sin c / stasjonen og deretter fjerner eveything han ikke vil (unntatt nvidia driverne, mediespiller og oppdateringer ) og ikke en "bedra" etter hans vilje o / s være "frisk" igjen
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Nei, men det vil være nær hvis han gjør alt dette og kjører ccleaner både rene bit og register bit. Uansett, uten vinduer CD hvilke valg har han. |