![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, håber du kan hjælpe. Når jeg starter min bærbar jeg altid får mappen "C: \ Programmer \ BT Voyager" ud, og denne mapper viser en anden mappe indeholdt i titlen: "BT Voyager Wireless Folder". Jeg er nødt til at lukke dette så jeg kan komme til mit skrivebord. Silly ting er, hvis jeg ikke hurtig nok til at lukke det, min mus dråber ud, og jeg så nødt til at genstarte bruger mousepad. Er det noget jeg nemt kan rette op? Mange tak forud. Richie |
|
| |||
| |||
| At jeg lyder som en virus, bedste til at gøre en virus / spyware scan, se, hvis den returnerer nogen resultater. Det kunne være andre ting, men for mig, at ikke lyde som en virus. |
|
| |||
| |||
| Som Axegrinder påpeget køre dit antivirusprogram, og mindst én spyware scanning. Noget måtte have fået i og har ændret startmenuen ca. Også gå til Start> Kør> skriv msconfig, og klik OK> fanen Start. Se, om C: \ Programmer \ BT Voyager er indstillet til at køre ved start. Dit BT bør lancere ved start, men ikke hele mappen. |
|
| |||
| |||
| Jeg har slettet den anden tråd, så vi kan arbejde fra denne. |
|
| |||
| |||
| Mange tak. Har kørt mit Virus Kontrolprogram - McAfee og kontrolleres Startup via MSCONFIG. Nr. virus fundet og mappen er ikke opført i Startup fil. Alle andre forslag? Jeg formoder jeg kunne afinstallere og re-installere min BT Internet Modem, men jeg virkelig ikke ønsker at gøre det. Det ser ud til sådan en simpel ting, men jeg er helt stumped nu! Mange tak. Richie |
|
| |||
| |||
| Jeg er faktisk nødt til at se, hvad alle der kører ved start, så jeg vil have en log. Downloade HijackThis til skrivebordet. Dobbeltklik på den fil, du lige har downloadet. Klik på "Installer"-Knappen for at installere. Den vil som standard installere til biblioteket -- C: \ Programmer \ Trend Micro \ HijackThis Undlad venligst at ændre standardtidsintervallerne installere placering. Efter installere, HijackThis bør åbne for dig. Næste klikke på "Må en systemscanning og gemme en logfil " knappen. HijackThis scanner og derefter en log åbnes i Notesblok. I øverste venstre for notepad vindue klik "File" > "Gem som" navn den hijackthis og gem den til Desktop. Gem log som en tekst (. txt-Fil). I dit indlæg, skal du tilføje log som en Attachment. * Ikke har Hijackthis fastsætte noget. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig. Vejledning for Fastgørelse Logs til en stilling |
|
| |||
| |||
| Mange tak for en sådan hurtig reaktion - igen. Jeg vil prøve det i morgen, når jeg er på vagt og katten ikke rundt for at gå over mit tastatur! Hilsen. Richie |
|
| |||
| |||
| Hej, Mange tak for denne klare instrukser. Jeg har vedhæftet loggen. Fingrene krydset! Hilsen. Richie |
|
| |||
| |||
| Jeg vil ikke se nogen malware men du har Internet Explorer v6.00 SP1 Den aktuelle version er jegNTERNETTET Explorer v6.00 SP2 Hvorfor har du ikke opdateret til SP2 Er dette en licenseret kopi af Windows? |
|
| |||
| |||
| Hej, tak igen. Ja. Alle fuldt ud legitim. Alle software fulgte med min Dell Laptop. Jeg havde et problem, når jeg først fik det og Microsoft sorteret det for mig. De sagde, at hvis jeg vil have automatisk opgraderet til IE7 da de ikke ville have været i stand til at rette mit problem. Siden da har jeg tilladt enhver automatiske opdateringer, som jeg er lidt på vagt. Vil du anbefale mig at bare gå ind på MS hjemmeside og hente alle de opdateringer til dato? Hilsen. Richie |