![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, toivon voit auttaa. Kun käynnistän laptop Olen aina kansio "C: \ Program Files \ BT Voyager" näkymästä, ja tämä kansiot osoittaa toiseen kansioon sisältyy oikeus: "BT Voyager Wireless Folder". Minun on lähellä niin voin päästä työpöydälle. Silly asia on, jos en ole tarpeeksi nopeita sulkea se, minun hiiri tippaa ja sitten on käynnistettävä uudelleen käyttäen mousepad. Onko tämä jotain voin helposti korjata? Monet kiitokset odotettaessa. Richie |
|
| |||
| |||
| Minusta kuulostaa virus, parasta tehdä virus / spyware scan, onko se palaa tuloksia. Se voisi olla myös muita asioita, mutta minulle, että ei kuulosta virus. |
|
| |||
| |||
| Kuten Axegrinder huomautti aikavälillä virustentorjuntaohjelmasi ja atleast yksi vakoiluohjelmista skannata. Jotain on mennyt ja on muuttanut käynnistysvalikko ympäriinsä. Myös valitsemalla Käynnistä> Suorita> kirjoita msconfig ja valitse sitten OK> Käynnistys-välilehti. Katso, jos C: \ Program Files \ BT Voyager on asetettu toimimaan käynnistyksen yhteydessä. Sinun BT olisi käynnistämällä tietokoneen käynnistyksen yhteydessä, mutta eivät koko kansio. |
|
| |||
| |||
| Olen poistanut muiden säikeen jotta voimme työtä tämä. |
|
| |||
| |||
| Monet kiitokset. On ajaa minun Virus Checker - McAfee ja tarkastetaan käynnistysviestien kautta MSCONFIG. Ei sisällä viruksia ja kansio ei ole lueteltu Käynnistys tiedosto. Muita ehdotuksia? Minulla voisi poistaa ja uudelleen asentaa minun BT Internet Modem, mutta en todellakaan halua tehdä sitä. Vaikuttaa siltä, tällainen yksinkertainen asia, mutta olen täysin ihan änkkänä nyt! Monet kiitokset. Richie |
|
| |||
| |||
| Olen itse tarvitse nähdä, mitä kaikkea on käynnissä käynnistyksen joten tarvitsemme loki. Ladata HijackThis omalle työpöydälle. Kaksoisnapsauta tiedostoa, jota juuri ladattu. Klikkaa "Asenna"-Painiketta asentaa. Se oletusarvoisesti asentaa hakemistoon -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Älä muuta oletuksena asentaa paikkaan. Kun asentaa, HijackThis pitäisi avata sinulle. Seuraava klikkaa "Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa lokitiedoston " painiketta. HijackThis tarkistaa ja sen jälkeen loki avautuu muistioon. Vuonna alkuun vasemmalla puolella notepad ikkuna napsauttamalla "File" > "Save As" nimeä se hijackthis ja tallentaa ne Desktop. Ole hyvä ja tallenna loki kuten teksti-(. txt)-Tiedoston. Vuonna blogitekstiisi, lisää log on Liitetiedostona. * Ei ole Hijackthis asettaa mitään. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan. Opas kiinnittäminen Lokit A Post |
|
| |||
| |||
| Monet kiitokset tällainen nopea vastaus - jälleen kerran. I'll kokeilla huomenna, kun olen varoituskynnysten ja kissa ei noin kävellä yli minun näppäimistö! Terveisin. Richie |
|
| |||
| |||
| Hei, Monet kiitokset tällaisia selkeitä ohjeita. Olen liittänyt loki. Peukkuja! Terveisin. Richie |
|
| |||
| |||
| En näe mitään haittaohjelmia, mutta olet Internet Explorer v6.00 SP1 Nykyinen versio on INTERNET Explorer v6.00 SP2 Miksette ole päivitetty SP2 Onko tämä lisensoitu Windows? |
|
| |||
| |||
| Hei, kiitos jälleen. Kyllä. Kaikki täysin laillista. Kaikki ohjelmistot tuli minun Dell Laptop. Minulla on ollut ongelma, kun haluan ensin sain sen ja Microsoft LAJITTELE se minulle. He sanoivat, että jos minulla on automaattisesti päivittää IE7 sitten ne eivät olisi voineet korjata minun ongelmani. Olen sitten antanut lupaa automaattiset päivitykset olen hieman varovainen. Voisitteko neuvoa minua vain mennä kiinni MS sivustolla ja lataa kaikki päivitykset tähän mennessä? Terveisin. Richie |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows Vista unohtaa jälleen kerran. Help please?! Won't Let Me Poista Omat sovellukset-kansio! | KerrBearr ksantiinioksidaasin | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 18 marraskuu 2009 14:10 |
| Dell Laptop - Trouble Käynnistetään Windows - Pitää Ajetaan Off | jazker | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 25th Mar 2009 06:59 |
| Windows XP: ssä Kansion asetukset | cuttingplier | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 29. Joulukuu 2008 10:55 |
| Windows Folder Security / Lock? | SirStukings | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 18. toukokuuta 2008 19:48 |
| Käynnistetään Windows vikasietotilassa | philipbatten | Off Topic Discussion | 1 | 1. marraskuu 2007 03:19 |
| Thread Tools | |
| |