![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, hoop dat je kan helpen. Toen ik mijn laptop opstart krijg ik altijd de map "C: \ Program Files \ BT Voyager" is opgenomen, en deze mappen toont een andere map die in de titel: "BT Voyager Wireless Folder". Ik heb te sluiten, zodat ik deze kan krijgen op mijn bureaublad. Dom ding is, als ik me niet snel genoeg om het te sluiten, mijn muis druppels uit en ik vervolgens opnieuw op te starten met behulp van de mousepad. Is dit iets wat ik kan gemakkelijk corrigeren? Veel dank bij voorbaat. Richie |
|
| |||
| |||
| Dat klinkt voor mij als een virus, het beste om een virus / spyware scan, zien of het rendement eventuele resultaten. Het kan ook andere dingen, maar voor mij dat klinkt als een virus. |
|
| |||
| |||
| Zoals Axegrinder gewezen u uw antivirus, en ten minste een spyware-scan. Iets kan hebben gekregen in en is veranderd in het opstartmenu rond. Ook gaat u naar Start> Uitvoeren> typ MSCONFIG en klik op OK> tabblad Opstarten. Kijk of de map C: \ Program Files \ BT Voyager is te lopen bij het opstarten. Uw BT moet lanceren bij het opstarten, maar niet de hele map. |
|
| |||
| |||
| Ik heb geschrapt de andere draad dus kunnen we het werk van deze. |
|
| |||
| |||
| Many thanks. Hebben lopen mijn Virus Checker - McAfee en gecontroleerd Opstarten via MSCONFIG. Geen virussen gevonden en de map is niet opgenomen in de Startup-bestand. Eventuele andere suggesties? Ik veronderstel dat ik kon verwijderen en opnieuw installeren van mijn BT Internet Modem, maar ik echt niet willen doen. Het lijkt zo'n eenvoudige zaak, maar ik ben volledig stumped nu! Many thanks. Richie |
|
| |||
| |||
| Ik eigenlijk nodig om te zien wat allemaal wordt uitgevoerd bij het opstarten, dus ik moet een logboek. Downloaden HijackThis op uw bureaublad. Dubbelklik op het bestand dat je net gedownload. Klik op de "Installeer"Knop te installeren. Het zal standaard installeren naar de directory -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Gelieve geen wijziging van de standaard installatie locatie. Bij het installeren, HijackThis moet open voor je. Vervolgens klikt u op "Doe een systeem scannen en opslaan van een log-bestand " knop. HijackThis scant en vervolgens een log zal openen in Kladblok. In de linkerbovenhoek van het Kladblok-venster klikt u op "Bestand" > "Opslaan als" noem maar op HijackThis en sla aan het Desktop. Bewaar de log als een tekst (. txtBestand). In uw bericht, voeg de log als een Attachment. * Heb je geen HijackThis repareren iets. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist. Gids voor de bevestiging Logs in een functie |
|
| |||
| |||
| Hartelijk dank voor deze snelle reactie - nogmaals. Ik zal proberen deze morgen toen ik ben alert en de kat is niet rond te lopen over mijn toetsenbord! Groeten. Richie |
|
| |||
| |||
| Hoi, Hartelijk dank voor deze duidelijke instructies. Ik heb gaat het logboek. Fingers crossed! Groeten. Richie |
|
| |||
| |||
| Ik ben er geen malware, maar u hebt Internet Explorer v6.00 SP1 De huidige versie is INTERNET Explorer v6.00 SP2 Waarom heb je niet bijgewerkt naar SP2 Is dit een gelicentieerd exemplaar van Windows? |
|
| |||
| |||
| Hoi, nogmaals bedankt. Ja. Alle volledig legitiem. Alle software kwam met mijn Dell laptop. Ik heb een probleem toen ik voor het eerst heb hem en Microsoft gesorteerd zij voor mij. Zij zeiden dat als ik zou hebben automatisch een upgrade naar IE7 dan zouden zij niet hebben kunnen juist mijn probleem. Sindsdien heb ik toegestaan eventuele automatische updates zoals ik ben een beetje huiverig. Zou je mij adviseren om zomaar op de MS site en download alle updates to date? Groeten. Richie |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows Vista Fails nogmaals. Help Please?! Laat me niet verwijderen MIJN eigen map! | KerrBearr XO | Windows besturingssystemen | 2 | 18 november 2009 14:10 |
| Dell Laptop - Problemen met starten van Windows - Handhaaft afsluiten | jazker | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 25 mrt 2009 06:59 |
| Windows XP Mapopties | cuttingplier | Windows besturingssystemen | 3 | 29 dec 2008 10:55 |
| Map Windows Security / Lock? | SirStukings | Windows besturingssystemen | 3 | 18 mei 2008 19:48 |
| Starten van Windows in de veilige modus | philipbatten | Off Topic Discussie | 1 | 1 Nov 2007 03:19 |
| Thread Tools | |
| |