![]() |
|
| |||
| |||
| Ok. Jeg har i lidt af en rod med min Dell Laptop. Jeg købte den omkring 2 år siden, og i løbet af årene er det blevet så tilstoppet, og virus redet, at jeg besluttede mig det nødvendige for at blive udslettet. Jeg fandt ud af, at ved at geninstallere operativsystemet, at computeren bliver slettet, og du starter på en frisk. Så jeg gjorde det, jeg trådte ind i varekode, udvalgte 'ny install' snarere end 'upgrade'. Jeg gik igennem en langvarig proces. Da det var gjort, jeg genstartet min pc, og på en sort skærm, det gav mig valget af Windows XP Home eller Windows XP Home (der var to af dem). Så jeg netop trykket ind, og jeg fik til mit nye skrivebord. Det syntes at have virket, men efter at have kigget i lokal disk c, hadnt det. Alt var der, men jeg kunne ikke få adgang til det som jeg ikke længere var 'Adrian', som var min computer navnet før. Om at genstarte pc'en, prøvede jeg laste op den anden XP mulighed, men det ville det ikke lad mig. Så det ser ud nu jeg har en temmelig rodet computer. Jeg ønsker blot at geninstallere Windows, har kun et styresystem med alle de gamle ting slettet, så det kan blive som nye igen. Hvordan gør jeg dette og sortere de dilema jeg er i? (hvis jeg har brug for at geninstallere Windows jeg brug for vejledning, jeg har ingen idé om hvad im gør!) tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du har en installeret over toppen af det dårlige installere.
| |||
| |||
| hej. Det har aldrig bedt mig om 'format' det tager mig til en sort skærm, hvor den beder om partions osv. Der er FAT og NTSC. Også, im sikker på, jeg valgte 'frisk install' og ikke reparation. |
|
| |||
| |||
| Det gav dig en liste over partitioner for at installere det. Du er nødt til at slette dem alle og derefter oprette en ny for at installere det. |
|
| |||
| |||
| Jeg tænkte det også, men det ville ikke lade mig slette NTFS, fordi det siger ting er om det, der er nødvendige for installationen, eller noget lignende THT. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mit En HD er ikke tilgængelige, når geninstallation | sambro | Drives & flytbare medier | 1 | 10 oktober 2009 16:19 |
| Windows XP Home | redden137 | Windows-operativsystemer | 3 | 12 april 2008 07:34 |
| Hjælp Windows Vista Home premumn | samwar003 | Windows-operativsystemer | 3 | 3 februar 2008 11:37 |
| Dell Inspiron 9300 - geninstallation Problem | rthies1 | Windows-operativsystemer | 2 | 18th Dec 2007 14:11 |
| Windows XP Home SP2 | Wutz | Windows-operativsystemer | 10 | 30 oktober 2007 13:35 |
| Thread Tools | |
| |