![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok. Minulla tulee hieman sotkuinen minun Dell Laptop. Ostin sen noin 2 vuotta sitten ja vuosien mittaan on tullut niin tukossa ja viruksen saastuttamassa että päätin sitä tarvitaan pyyhkiä. Sain selville, että asentaa käyttöjärjestelmä, tietokone saa pyyhittävä ja aloitat uuden. Joten tein tämän, olen otettu tuotekoodi, valitaan "New Install" eikä "upgrade". Kävin läpi pitkä prosessi. Kun se oli tehty, olen uudelleen tietokoneeseen, ja näyttö on musta, se antoi minulle valita Windows XP Home tai Windows XP Home (oli kaksi niistä). Joten minä vain painoin Enter, ja sain minun uusi kassa. Tuntui toimineen, mutta kun tarkastellaan paikallisen levyn C, se hadnt. Kaikki oli siellä, mutta en voinut käyttää sitä minun ei enää "ADRIAN", koska oli minun tietokone nimi ennen. Uudelleenkäynnistystiedot PC Yritin lastaus ylös muiden XP vaihtoehto, mutta se wouldnt anna. Joten näyttää nyt olen melko sekaisin tietokone. Haluan vain asentaa Windowsin uudelleen, on vain yksi käyttöjärjestelmä kaikki vanhat jutut pyyhki, joten se voi olla kuin uusi taas. Miten voin tehdä tämän, ja selvittämään dilema olen? (jos minun asentaa Windows Tarvitsen ohjeita, minulla ei ole aavistustakaan, mitä IM tekemässä!) ansiosta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ette asentaa yli alkuun Bad asentaa.
| |||
| |||
| hei. Se ei koskaan pyytänyt minulta "muotoon" se vie minut musta näyttö, jossa se kysyy partions jne. on FAT-ja NTSC. Myös im varma olen valinnut "tuoreita asentaa ja ei korjata. |
|
| |||
| |||
| Se antoi sinulle Osioiden luettelo asentaa. Sinun täytyy poistaa ne kaikki ja luo sitten uusi asentaa. |
|
| |||
| |||
| Ajattelin näin myös, mutta se ei anna poistaa NTFS, koska se kertoo juttuja on sitä, että tarvitaan asennusta, tai jotain tht. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| My One HD ei ole saatavilla jälkeen Uudelleenasennus | sambro | Drives & Removable Media | 1 | 10 lokakuu 2009 16:19 |
| Windows XP Home | redden137 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 12. Huhtikuu 2008 07:34 |
| Ohje Windows Koti premumn | samwar003 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 3. helmikuu 2008 11:37 |
| Dell Inspiron 9300 - uudelleenasennusta Problem | rthies1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 18. Joulukuu 2007 14:11 |
| Windows XP Home SP2 | Wutz | Windows-käyttöjärjestelmät | 10 | 30. lokakuu 2007 13:35 |
| Thread Tools | |
| |