mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows XP Home herinstallatie.

Reply

Thread Tools
Old 3 september 2007, 08:45
Nieuw Lid Fractie

Default Windows XP Home herinstallatie.

Oke. Ik heb in een beetje een rommeltje met mijn Dell Laptop. Ik kocht het ongeveer 2 jaar geleden en over de jaren is zo verstopt raken en het virus gereden dat ik besloot het moest worden uitgeroeid. Ik ontdekte dat door het opnieuw installeren van het besturingssysteem, de computer wordt afgeveegd en je start een vers. Dus deed ik dit, ik opgenomen in de product-code, geselecteerde 'nieuwe install' in plaats van 'upgraden'. Ik ging door een langdurig proces. Toen het klaar was, ik mijn PC opnieuw gestart, en op een zwart scherm, gaf het me de keuze van Windows XP Home of Windows XP Home (er waren twee van hen). Dus ik geperst voer, en ik heb naar mijn nieuwe desktop. Het leek te hebben gewerkt, maar na het bekijken in de lokale schijf c, hadnt het. Alles was er, maar ik kon geen toegang tot het als ik was niet langer 'Adrian' als was mijn computer naam voor. Na het herstarten van de pc, ik heb geprobeerd het laden van de andere XP-optie, maar het wouldnt laat me. Dus het lijkt nu heb ik een redelijk up computer geknoeid. Ik wil gewoon windows opnieuw installeren, hebben slechts een besturingssysteem met alle oude spullen afgeveegd, zodat het kan worden weer als nieuw. Hoe doe ik dit en sorteren van de Dilema ik ben?

(als ik nodig om Windows opnieuw te installeren ik instructies nodig, ik heb geen idee wat im doen!) thanks.
Old 3e sep 2007, 08:59
Administrator Group

U hebt een installatie over de bovenkant van de slechte te installeren.

Wanneer je via setup doen de verse installatie en niet de reparatie ook doen de volledige formaat in plaats van de snelle-formaat.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3e sep 2007, 09:03
Nieuw Lid Fractie

hoi. Het is nooit vroeg me over 'format' Het kost me naar een zwart scherm waar hij vraagt over partities enz. Er is FAT en NTSC. Ook im zeker dat ik geselecteerd 'verse installatie' en niet te repareren.
Old 3 september 2007, 09:09
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xphelpme View Post
hoi. Het is nooit vroeg me over 'format' Het kost me naar een zwart scherm waar hij vraagt over partities enz. Er is FAT en NTSC. Ook im zeker dat ik geselecteerd 'verse installatie' en niet te repareren.
Het gaf je een lijst van partities te installeren. Je moet ze allemaal verwijderen en vervolgens een nieuwe te installeren te creëren.
Old 3 september 2007, 09:10
Nieuw Lid Fractie

Dat dacht ik ook, maar het zou me niet laten verwijderen omdat het een NTFS zegt spullen op te zijn die nodig zijn voor de installatie, of iets dergelijks THT.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
My One HD is niet toegankelijk na herinstallatie Sambro Drives & Removable Media 1 10 oktober 2009 16:19
Windows XP Home redden137 Windows besturingssystemen 3 12 apr 2008 07:34
Help Windows Home premumn samwar003 Windows besturingssystemen 3 De 3 februari 2008 11:37
Dell Inspiron 9300 - Herinstallatie Probleem rthies1 Windows besturingssystemen 2 18 dec 2007 14:11
Windows XP Home SP2 Wutz Windows besturingssystemen 10 30 okt 2007 13:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.