mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP Home reinstallering.

Reply

Thread Tools
Old 3dje 2007 Sep, 08:45
New Member Group

Ok. Jeg har i en bit av en rot med min Dell laptop. Jeg kjøpte det ca 2 år siden og gjennom årene har det blitt så tett opp og virus ridd at jeg bestemte meg for det måtte tørkes. Jeg fant ut at ved å installere operativsystemet på datamaskinen blir tørket og du starter en ny. Så jeg gjorde dette, gikk jeg i produktet koden, valgte 'nye installere "heller enn" oppgradering ". Jeg gikk gjennom en langvarig prosess. Da var det gjort, jeg restarted meg PC, og på en svart skjerm, ga meg valget mellom Windows XP Home, eller Windows XP Home (det var to av dem). Så jeg bare trykket inn, og jeg fikk til min nye desktop. Det syntes å ha jobbet, men etter jakt i lokal disk c, hadde ikke det. Alt var der, men jeg kunne ikke tilgang til det som jeg ikke lenger var 'ADRIAN "som var min computer navnet før. På omstart av PCen, jeg prøvde å laste opp den andre XP-alternativet, men det ville det ikke la meg. Så det synes nå jeg har en ganske søl opp datamaskinen. Jeg vil bare installere Windows på nytt, har bare ett operativsystem med alle gamle ting tørker, så det kan bli som nye igjen. Hvordan gjør jeg dette og sortere ut Dilema jeg er i?

(hvis jeg trenger å reinstallere windows jeg trenger instruksjoner, jeg aner ikke hva im gjør!) takk.
Old 3dje Sep 2007, 08:59
Administrator Group

Du gjorde en installere over toppen av de dårlige installere.

Ved å gå gjennom oppsettet gjør fersk installasjon og ikke reparere også gjøre det fullt format i stedet for rask format.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3dje Sep 2007, 09:03
New Member Group

hei. Det har aldri bedt meg om 'format' det tar meg å en svart skjerm der den ber om partions osv. det er FAT og NTSC. Også im sikker på at jeg valgte «frisk installere" og ikke reparere.
Old 3dje 2007 Sep, 09:09
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by xphelpme View Post
hei. Det har aldri bedt meg om 'format' det tar meg å en svart skjerm der den ber om partions osv. det er FAT og NTSC. Også im sikker på at jeg valgte «frisk installere" og ikke reparere.
Det ga deg en liste over partisjoner å installere til. Du må slette dem alle, og deretter opprette en ny for å installere til.
Old 3dje 2007 Sep, 09:10
New Member Group

Det trodde jeg også, men det ville ikke la meg slette NTFS-en fordi det står ting er på det som er nødvendig for installasjonen, eller noe sånt tht.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.