mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP Home SP2

Reply

Thread Tools
Old 25 oktober 2007, 05:19
Medlem Gruppen

Default Windows XP Home SP2

Ok ive et par Q's jeg oprindeligt havde XP Home OEM på mit system, men jeg havde brug for at geninstallere, men disken er beskadiget, så det griseri oppe mig computer. Så im vil installere Windows XP Home SP2 (detail) Problemet er, doesnt OEM betyder, at det har visse drivere installeret på din computer. Når ive installeret Retail version betyder det, jeg har at gå ud og hente alle de drivere til alle ting på min pc? I dont have internet derhjemme, så kan jeg få en liste over nogle drivere jeg har brug gerne Cd-rom DVDRW grafikkort etc

Hjælp im ikke god til det her!

Thx

PS: vil backup cd (hvis jeg får det til at arbejde) indeholder drivere på det jeg kan bruge? og hvor er de placeret??
Old 25 oktober 2007, 05:36
Redaktør Gruppen

XP vil automatisk opdatere dine drivere til CD / DVD-RW og kan lide, vil du kunne finde de drivere, som du har brug for let nok
Hvis du har problemer med at finde nogen drivere bare starte en tråd med angivelse af dit problem, og jeg vil med glæde hjælpe dig

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 25 oktober 2007, 06:07
Medlem Gruppen

OEM betyder Original Equipment Fremstilling. Dybest set har det mindre dokumentation (hvis nogen), og du er mere begrænset, hvad du har lov til at gøre.

CD'en vil indeholde alle de drivere, du har brug for, undtagen dem, der, når du har installeret, er du nødt til at indsætte de produkter cd'en.
Old 25 oktober 2007, 07:07
Medlem Gruppen

Thanks guys, vil forsøge at geninstallere senere 2nite.
Old 26 oktober 2007, 02:15
Medlem Gruppen

Ok im oppe og køre, men jeg XP Home SP2 installeret, men theres ingen lyd jeg forsøgte at spille et spil, og det sagde DirectSound Error: No Driver, hvordan kan jeg løse dette ive ikke adgang til internet, men jeg er i stand til at hente nu og igen fra en diff pc. Jeg tror, jeg havde realitet im ikke sikker .... Også jeg dont kende selv om jeg har brug for andre bilister, jeg lagt på de nyeste NVIDIA-drivere til mit GeForce og det syntes at give mig til at skifte skærmen resoultion og farve, så im guessing at arbejdet?

Har jeg brug for andre bilister foruden lyd-drivere efter brug af en detail XP?

Thanks much appreciated!
Old 26 oktober 2007, 04:01
Redaktør Gruppen

Kender du gøre på computeren og bundkort

Old 26 oktober 2007, 04:05
Medlem Gruppen

PACKARD BELL 1529 PC

NEC Computer International

Model - GA-8TRC410M-NF
Chipset ATI r5400/rc400/rc410
Southbridge ATI sb400
LPCIO ite it8712

Grafik Interface
Version - PCI Express
Link Bredde X16 Max X16

Vil dette hjælpe?
Old 26 oktober 2007, 04:25
Redaktør Gruppen

Hvis man antager dette er din comp, kan du hente drivere her

Old 26 oktober 2007, 04:33
Medlem Gruppen

Tak, thats strålende syg prøve og hente det i weekenden, ill fortælle dig, om det virker eller ej ..

Thanks a million!
Old 29 oktober 2007, 03:25
Medlem Gruppen

Tak det virkede!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
How Do I Reformater Windows XP Home OEM? cheesepuff Windows-operativsystemer 2 2 september 2009 09:03
Windows XP Home ikke fuldt læsset sarah Lou 2 Windows-operativsystemer 16 12 oktober 2008 09:50
Windows XP Home redden137 Windows-operativsystemer 3 12 april 2008 07:34
Hjælp Windows Vista Home premumn samwar003 Windows-operativsystemer 3 3 februar 2008 11:37
Windows XP Home geninstallation. xphelpme Windows-operativsystemer 4 3. sep 2007 09:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.