![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok Ive muutaman Q: n olen alun perin XP Home OEM on oma järjestelmä, mutta minun piti asentaa, mutta levy on vahingoittunut niin se airut jalkeilla minun tietokone. Joten im going asentaa Windows XP Home SP2 (vähittäiskauppa) ongelma on, doesnt OEM tarkoittaa, että on tiettyjä ajurit asennettu tietokoneeseen. Kun Ive asennettu Retail version Tarkoittaako se, että minun täytyy mennä ja ladata kaikki ajurit kaiken minun tietokone? I dont have internet kotona niin voi olla luettelo tiettyjen kuljettajien Tarvitsen kuten CD-ROM DVDRW näytönohjain jne. Ohje im not good at this stuff! Thx PS: se varmuuskopio cd (jos saan sen toimimaan) sisältää kuljettajien sitä voin käyttää? ja missä ne sijaitsevat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP automaattisesti päivittää ajurit CD / DVD-RW-ja tykkää, voit löytää ajurit, että tarvitset helppoa Jos sinulla on vaikeuksia löytää kaikkia kuljettajia vain aloittaa säiettä määritellään ongelma, ja mielelläni auttaa sinua
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| OEM tarkoittaa Original Equipment valmistus. Pohjimmiltaan se on vähemmän asiakirjoja (jos sellaisia on), ja olet enemmän vain siitä, mitä saa tehdä. CD sisältää kaikki tarvittavat ohjaimet, paitsi niistä, jotka kun asennettu, oli lisätä tuotteiden CD. |
|
| |||
| |||
| Kiitoksia guys, yritetään ja asentaa myöhemmin 2Nite. |
|
| |||
| |||
| Ok im käynnissä sai XP Home SP2 asennettuna, mutta theres no sound Yritin pelata, ja se sanoi DirectSound Virhe: Ei Driver, Miten ratkaisen tämän ive ole pääsyä Internetiin, mutta voin ladata nyt ja uudelleen JM kpl. Taidan ollut Realtek im ole varma .... Myös i dont know if i tarvitse muita kuljettajia, esitin uusimmat nvidian ajurit minun GeForce ja tuntui, että saisin vaihtaa näytön resoultion ja väriä niin im arvaamaan, että toimi? Tarvitsenko muiden kuljettajien lisäksi ajureita käytön jälkeen vähittäiskaupan XP? Thanks much appreciated! |
|
| |||
| |||
| Tiedätkö tehdä tietokoneen ja emolevy
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Packard Bell 1529 PC NEC Computer International Model - GA-8TRC410M-NF Chipset ATI r5400/rc400/rc410 Southbridge ATI sb400 LPCIO ITE it8712 Graphics Interface Versio - PCI Express Link Leveys X16 Max X16 Mitä hyötyä tästä on? |
|
| |||
| |||
| Olettaen, että tämä on comp, voit ladata ajurit tässä
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Thanks, thats loistava huonosti yrittää ladata sen viikonloppuna, huonosti kertoa, jos se toimii tai ei .. Kiitos miljoonaa! |
|
| |||
| |||
| Thanks se toimi! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten alustan Windows XP Home OEM? | cheesepuff | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 2 syyskuu 2009 09:03 |
| Windows XP Home ole täysin ladattu | sarah lou 2 | Windows-käyttöjärjestelmät | 16 | 12. lokakuu 2008 09:50 |
| Windows XP Home | redden137 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 12. Huhtikuu 2008 07:34 |
| Ohje Windows Koti premumn | samwar003 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 3. helmikuu 2008 11:37 |
| Windows XP Home uudelleenasennusta. | xphelpme | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 3. Sep 2007 09:10 |
| Thread Tools | |
| |