![]() |
|
| |||
| |||
| Ok ive een paar Q's ik oorspronkelijk had Xp Home OEM op mijn systeem, maar ik moest opnieuw te installeren, maar de schijf is beschadigd dus het verknald mijn computer. Dus im going to Windows XP Home SP2 installeren (retail) probleem is, doesnt OEM betekenen dat zij bepaalde stuurprogramma's voor uw computer. Eenmaal geïnstalleerd ive Retail-versie betekent dat ik moet gaan en alle drivers voor alle dingen op mijn pc downloaden? i dont have internet thuis dus kan ik een lijst van bepaalde drivers ik nodig als CD-rom Dvdrw grafische kaart etc Help im niet goed in dit spul! Thx PS: zal de back-up cd (als ik het aan het werk) bestuurders bevatten over het ik kan gebruiken?? en waar zijn ze gevestigd? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Xp wordt automatisch uw stuurprogramma's voor cd / dvd-rw en het houdt, zult u in staat zijn om de stuurprogramma's die u nodig heeft gemakkelijk genoeg te vinden Als u problemen ondervindt bij het vinden van een bestuurder gewoon beginnen met een draad met vermelding van uw probleem en ik zal blij zijn om u te helpen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| OEM Original Equipment Vervaardiging betekent. Principe het minder documentatie (indien aanwezig) en u bent meer beperkt tot wat je mag doen. De CD zal alle drivers u nodig hebt, behalve degenen die bij u hebt geïnstalleerd bevatten, moest je plaatst de producten CD. |
|
| |||
| |||
| Bedankt jongens, ga proberen en opnieuw te installeren later 2nite. |
|
| |||
| |||
| Ok im got up and running XP Home Edition SP2 geïnstalleerd, maar theres geen geluid Ik heb geprobeerd om een spel spelen en het zei DirectSound Error: No Driver, hoe kan ik dit oplossen ive geen toegang tot internet, maar ik kan nu downloaden en opnieuw van een diff pc. Ik denk dat ik had Realtek im niet zeker .... Ook i dont know if i enige andere stuurprogramma's nodig hebben, heb ik op de laatste nvidia drivers voor mijn geforce en het leek om mij naar het scherm resoultion kleur veranderen en zo im raden dat werkte? Do i need andere bestuurders naast geluid chauffeurs na het gebruik van een retail XP? Thanks much appreciated! |
|
| |||
| |||
| Kent u het merk van de computer en moederbord
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| PACKARD BELL 1529 PC NEC Computer International Model - GA-8TRC410M-NF Chipset ATI r5400/rc400/rc410 ATI SB400 Southbridge LPCIO ite it8712 Grafische interface Versie - PCI Express Link Breedte X16 Max X16 Helpt dat? |
|
| |||
| |||
| Ervan uitgaande dat dit is je comp, kunt u downloaden van de drivers hier
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Bedankt, thats briljant ziek proberen te downloaden in het weekend, ziek u vertellen of het werkt of niet .. Thanks a million! |
|
| |||
| |||
| Dankzij het werkte! |