![]() |
|
| |||
| |||
| Ok ive noen Q har jeg opprinnelig hadde Xp Home OEM på mitt system, men jeg behøvde å installere, men platen ble skadet, så det søl opp meg computer. Så im skal installere Windows XP Home SP2 (retail) problemet er, doesnt OEM betyr at den har visse drivere installert på datamaskinen. Når ive installert Retail versjonen Betyr det at jeg må gå og laste ned alle driverne for alle ting på min PC? jeg ikke har internett hjemme, så kan jeg ha en liste over enkelte drivere jeg trenger som CD ROM DVDRW grafikkort osv. Hjelp im ikke gode på denne ting! Thx PS: vil backup cd (hvis jeg får det til å fungere) inneholde drivere på det jeg kan bruke? og hvor er de plassert? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP vil automatisk oppdatere drivere for CD / DVD-RW og det liker, vil du kunne finne driverne du trenger lett nok Hvis du har problemer med å finne eventuelle drivere bare starte en tråd spesifisere problemet og jeg vil gjerne hjelpe deg
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| OEM betyr Original Equipment Manufacture. I utgangspunktet har mindre dokumentasjon (hvis noen) og du er mer begrenset på hva du har lov å gjøre. CDen vil inneholde alle driverne du trenger, unntatt de som da du installerte, måtte du sette inn produkt-CDen. |
|
| |||
| |||
| Takk folkens, skal prøve og installere senere 2nite. |
|
| |||
| |||
| Ok im oppe og går fikk xp hjem sp2 installert, men der nei lyd jeg forsøkt å spille et spill, og det sa DirectSound Feil: Ingen Driver, hvordan løser jeg dette ive ingen tilgang til internett, men jeg er i stand til å laste ned nå og igjen fra en diff pc. Jeg tror jeg hadde Realtek im ikke sikker .... Også jeg dont vite hvis jeg trenger noen andre drivere, jeg satt på de nyeste NVIDIA-driverne for GeForce min og det syntes å tillate meg å endre skjermen resoultion og farge så im gjetter at arbeidet? Trenger jeg andre drivere foruten lyd drivere etter ved hjelp av en retail XP? Thanks much appreciated! |
|
| |||
| |||
| Kjenner du gjør på datamaskinen og hovedkort
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| PACKARD BELL 1529 PC NEC Computer International Modell - GA-8TRC410M-NF Chipset ATI r5400/rc400/rc410 Southbridge ATI sb400 LPCIO ITE it8712 Graphics Interface Version - PCI Express Link Width x16 Max x16 Betyr dette hjelpe? |
|
| |||
| |||
| Antar dette er din comp, kan du laste ned drivere her
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Takk, dvs strålende syk prøve og laste det ned i helgen, ill. fortelle deg om den fungerer eller ikke .. Takk en million! |
|
| |||
| |||
| Takk det fungerte! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| How Do I Omformatere Windows XP Home OEM? | cheesepuff | Windows-operativsystemer | 2 | 2 september 2009 09:03 |
| Windows XP Home ikke fullastet | sarah lou 2 | Windows-operativsystemer | 16 | 12 oktober 2008 09:50 |
| Windows XP Home | redden137 | Windows-operativsystemer | 3 | 12 april 2008 07:34 |
| Hjelp windows home premumn | samwar003 | Windows-operativsystemer | 3 | 3 februar 2008 11:37 |
| Windows XP Home reinstallering. | xphelpme | Windows-operativsystemer | 4 | 3dje sep 2007 09:10 |
| Thread Tools | |
| |