Windows XP Home SP3 PC Vilkårligt fryser Kører XP Home, SP3. PC er blevet tilfældigt frysning. Dette har stået på i nogen tid, men jeg har været at sætte op med det. Det startede efter en strømafbrydelse. Når strømmen kom igen, jeg lagde mærke til det frysning. Nr. BSOD, det bare ikke gør noget, når den indtræffer. Mouse stadig virker, men der sker ingenting, hvis du klikker på noget. Det er ligegyldigt, hvilken browser jeg bruger. Når dette sker, en lille hvid firkant vises i øverste venstre hjørne. Nogle gange har jeg også høre en lav sat buldre fra tilfældet. Jeg har kørt Spybot S & D, Adaware, Defender, Super Anti-spyware, Eusing og CCleaner, samt mine anti-virus. Jeg har også løb Data livredder. Normalt det vender tilbage til normal efter et minut eller to, men nogle gange er jeg nødt til at åbne Jobliste til at lukke browseren, så vil det fint, når browseren er genåbnet. De websteder, ser ikke ud til at sagen, som det har frosset om TSF. Pc'en kan gå to eller tre dage, uden at dette forekommer, og igen kunne det ske, fire eller fem gange i en enkelt dag. Jeg kontrolleret temp, og det kører på 30C. Hidtil har det ikke fryse, hvis jeg spiller et spil. Dr. Watson siger pc har ingen problemer. LOL |