Windows XP Home SP3 PC Randomly jäätyy Running XP Home, SP3. PC: ssä on ollut satunnaisesti jäädyttämisestä. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa, mutta olen ollut ryhtynyt sen kanssa. Se alkoi, kun virta katkeaa. Kun virta tuli takaisin, olen huomannut sen jäädyttämistä. N: o BSOD, se vain ei tee mitään, kun se esiintyy. Mouse vielä toimii, mutta mitään ei tapahdu, jos napsautat mitään. Sillä ei ole väliä mitä selainta Olen käyttäen. Kun tämä tapahtuu, pieni valkoinen suorakulmio näkyy ylemmän vasemmassa alakulmassa. Joskus olen myös kuullut alhainen paiskautua kurnia lähtöisin tapauksessa. Olen juoksi Spybot S & D, Adaware, Defender, Super anti-spyware, Eusing ja CCleaner sekä minun anti-virus. Olen myös juoksi Data hengenpelastaja. Yleensä se on palautunut normaaliksi jälkeen minuutin tai kaksi, mutta joskus olen avaa Task Manager sulkea selaimen, niin se toimii vain sakkoa, kun selain uudelleen käsiteltäväksi. Sivustot eivät näytä asia, kuten se on jäädyttänyt TSF. Pc saattaa mennä kaksi tai kolme päivää ilman tätä esiintyy, ja sitten taas se voi tapahtua neljä tai viisi kertaa yhden päivän. Tarkistin Temp, ja se on noin 30C. Toistaiseksi se ei saa jäätyä jos en pelaa peliä. Dr. Watson sanoo pc ei ole kysymyksiä. LOL |