Windows XP Home SP3 PC Randomly bevriest Running XP Home, SP3. PC is willekeurig vriespunt. Dit heeft al enige tijd, maar ik ben al op te zetten is. Het begon na een stroomstoring. Toen de macht kwam weer op, ik merkte het vriespunt. Geen BSOD, maar gewoon niet doen als het zich voordoet. Muis werkt nog steeds, maar er gebeurt niets als u klikt op alles. Het maakt niet uit welke browser ik gebruik. Als dit gebeurt, wordt een kleine witte rechthoek weergegeven in de linkerbovenhoek. Soms hoor ik ook een lage hellende Rumble uit de zaak. Ik liep Spybot S & D, Adaware, Defender, Super Anti-spyware, Eusing en CCleaner, evenals mijn anti-virus. Ik heb ook liep Gegevens badmeester. Meestal keert het terug naar normaal na een minuut of twee, maar soms heb ik tot de taak van manager naar de browser sluit, dan zal het goed werken wanneer de browser wordt heropend. De sites lijken niet te zake, omdat het bevroren op TSF. De pc kan gaan twee of drie dagen, zonder dat dit zich voordoet, en dan weer kan gebeuren vier of vijf keer in een enkele dag. Ik heb de temp, en het draait op 30C. Tot dusver is het niet bevriezen als ik een spel. Dr Watson zegt pct heeft geen problemen. LOL |