Windows XP Home SP3 PC tilfeldig fryses
Kjører XP home, SP3. PC er tilfeldig frysepunktet. Dette har pågått i noen tid, men jeg har vært å sette opp med det. Det startet etter et strømbrudd. Når strømmen kom igjen, la jeg merke til det frysepunktet. Ingen BSOD det bare ikke gjøre noe når det skjer. Mouse fortsatt fungerer, men ingenting skjer hvis du klikker på noe. Det spiller ingen rolle hvilken nettleser jeg bruker. Når dette skjer, en liten hvit firkant vises i øvre venstre hjørne. Noen ganger kan jeg også høre en lav pitched rumling fra tilfelle. Jeg har kjørt Spybot S & D, Adaware, Defender, Super Anti-spyware, Eusing og CCleaner, samt min anti-virus. Jeg har også kjørt Data Lifeguard. Vanligvis er det tilbake til normal etter ett minutt eller to, men noen ganger har jeg for å åpne Oppgavebehandling til å lukke leseren, så den vil fungere helt fint når nettleseren er gjenåpnet. Webområdene ikke synes å saken, slik den har fryst på TSF. PC-en kan gå to eller tre dager uten at dette forekommer, og deretter igjen det kan skje fire eller fem ganger på én enkelt dag. Jeg sjekket temp, og det kjører på 30C. Så langt er det ikke fryse hvis jeg spiller et spill. Dr. Watson sier pc har ingen problemer. LOL
|