mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Windows XP Home SP3 PC Slumpmässigt fryser

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 17:23
New Member Group

Default Windows XP Home SP3 PC Slumpmässigt fryser

Kör XP home, SP3. PC har slumpmässigt frysning. Detta har pågått ett tag, men jag har fått sätta upp det. Det började efter ett strömavbrott. När strömmen kom tillbaka upptäckte jag att det fryser. Ingen BSOD, det bara inte göra något när den inträffar. Musen fungerar fortfarande, men inget händer om du klickar på något. Det spelar ingen roll vilken webbläsare jag använder. När detta inträffar, en liten vit ruta visas i det övre vänstra hörnet. Ibland kan jag också höra en låg GÄLL Rumble från fallet. Jag körde Spybot S & D, AdAware, Defender Super Anti-spyware, Eusing och CCleaner, liksom mitt antivirusprogram. Jag har också sprang Data badvakt. Vanligtvis det återgår till det normala efter en minut eller två, men ibland har jag för att öppna Aktivitetshanteraren för att stänga webbläsaren, så det kommer att fungera lika bra när webbläsaren öppnas igen. De områden som inte tycks frågan, eftersom det har fryst på TSF. Den st kan gå två eller tre dagar utan att detta inträffar, och sedan kan det hända fyra eller fem gånger under en enda dag. Jag kollade temp, och det är att köra på 30C. Hittills har det inte frysa om jag spelar ett spel. Dr Watson säger st har några frågor. LOL
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Min gamla PC startar och fryser innan den börjar ladda windows XgenAdam General Hardware Chat 0 12 juli 2009 14:10
Toshiba Bärbar dator fryser På Windows Startup VARULV Windows-operativsystem 0 5 juni 2009 20:23
Windows XP Installation fryser adageon Windows-operativsystem 1 24 maj 2009 01:37
Computer Slumpmässigt fryser .... BiNaRyCoDe General Hardware Chat 5 6 december 2008 05:29
Windows hänger sig / fryser på växla användare JustOneUK General Software Chat 3 25 august 2006 22:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.