![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kuten monet teistä tietävät edellisestä Thread: http://www.thecomputerforums.co.uk/f...843/ # post20872 Minulla on neljä vuotta vanha PC (käyttöjärjestelmä Windows XP Home), joka on hieman kummallinen. Se on yhä hyvin nopeasti, mutta on kaikenlaisia pikku glitches mielestäni voitaisiin selvittää ottamalla se takaisin tehtaasta. Pitkien keskustelujen jälkeen edellisen säikeen päätin ostaa Windows XP Home OEM levy, joka nyt on. Kysymykseni on tällä kertaa - ei juuri aseta levy ja pois menen ja asentaa Windows XP: n uudelleen tietokoneeseen, vai pitäisikö minun muotoilen C-aseman ensimmäinen (varmuuskopiot kaikesta ylöspäin). Haluaisin lopettaa kanssa täysin puhdas ja raikas koneen ja olen valmis käyttämään Oodles aikaa jälleenlastataan ohjelmistot jne. Kiitos, ja kaikki kommentit ja neuvot ovat tervetulleita Yvonne |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tätä tornin Yvonne?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP automaattisesti alustaa levyn, jos haluat sen asennuksen aikana.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos pop CD se auttaa sinua muodossa, jos se mitä päätät tehdä.
| |||
| |||
| Kyllä, se on torni, ja tiedän, että se auttaa minua muodossa, mutta että minun pitäisi tehdä auttaa minua saavuttamaan pyrin? Yvonne |
|
| |||
| |||
| Jos sinulla on käynnissä sama versio XP ostit sitten voit tehdä korjauksen. Boot CD ja valitse toinen korjaus vaihtoehto. Kaikki tiedot ja asetukset pysyy samana, vain virheet ja ongelmat on tasoitettava. Jos versioita eri se ei yksinkertaisesti anna sinulle korjaus vaihtoehto. Täysikokoisina ja asennus on kaikki mitä voi tehdä tässä vaiheessa ja kaikki tiedot häviävät. I'd kuitenkin suositeltavaa varmuuskopioida mitään tärkeää. |
|
| |||
| |||
| Katso tässä Yvonne. Nyt unohtaa kaikki kirjallisesti ok ja selaa sivun kuvakaappauksia kuvassa vasemmalla puolella. Noin pic No3 se sanoo "ei löydy edellisen version XP" Sinun on sanoa "Found versio, mitä haluaisit tehdä?" Korjaa se. Poista se Valitse poistaa ja alustaa osion kerran poistettu. Muotoa osion NTFS. Kun osio on alustettu XP lataa ja asentaa. |
|
| |||
| |||
| Vain ymmärtää, että en ollut sanonut kiitos auttaa tässä - molempien tietokoneiden kokonaan alustettu ja ampua uudestaan, mutta mikään ei olisi ollut mahdollista ilman kaikkien apua - kiitos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin | rocket7 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30. toukokuuta 2009 13:56 |
| Ei voi asentaa Windows Vista-tai Windows 7 | jimbeis462 | Windows-käyttöjärjestelmät | 22 | 15. toukokuuta 2009 01:56 |
| Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan | Mohi212 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Jan 2009 06:55 |
| Ei voi asentaa Windows 2000 tai Windows ME | tomthedrummer1992 | Windows-käyttöjärjestelmät | 18 | 4. Huhtikuu 2008 11:14 |
| Re-Asenna Windows XP | braddersep | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 4. Huhtikuu 2008 02:13 |
| Thread Tools | |
| |