![]() |
|
| |||
| |||
| Zoals velen van u zullen kennen uit de vorige draad: http://www.thecomputerforums.co.uk/f...843/ # post20872 Ik heb een vier jaar oude pc (OS Windows XP Home), dat is iets cranky. Het is nog erg snel, maar heeft allerlei kleine glitches dat ik denk dat zou kunnen worden opgelost door middel van het terug naar de fabriek staat. Na veel discussie in de vorige thread heb ik besloten tot aanschaf van een Windows XP Home OEM-schijf die ik nu heb. Mijn vraag is deze tijd - kan ik gewoon de disc plaatst en ik ga weg en installeer Windows XP opnieuw op mijn pc, of moet ik mijn C-formaat drive eerste (na alles backing up). Ik wil graag om de operatie te beëindigen met een volledig schone en frisse machine en ben bereid te besteden hopen tijd herladen software etc. Bedankt, en de eventuele opmerkingen en advies is welkom Yvonne |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dit voor de toren Yvonne?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| XP zal automatisch formatteren van de schijf als u dat wilt tijdens de setup.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u de pop-cd in het formaat zullen u helpen, als dat is wat u te doen.
| |||
| |||
| Ja, het is voor de toren, en ik weet dat het zal me helpen formaat, maar is dat wat ik zou moeten doen om me te helpen bereiken van mijn doel? Yvonne |
|
| |||
| |||
| Als u momenteel met dezelfde versie van XP als u hebt aangeschaft, dan kunt u een reparatie. Opstarten vanaf de cd en selecteer het tweede reparatie optie. Alle gegevens en instellingen blijven hetzelfde, alleen de bugs en problemen worden gladgestreken. Als de versies zijn anders zal het gewoon niet om u de reparatie optie. Een volledig formaat en installeer is alles wat je kunt doen op dat punt en alle gegevens verloren. Ik wil nog raden een back-up alles wat belangrijk is. |
|
| |||
| |||
| Kijken hier Yvonne. Nu negeer alle schriftelijk op OK en gaat u onderaan de pagina op het scherm afgebeeld shots aan de linkerkant. Op ongeveer pic NO3 hij zegt: "Kan niet zoeken naar een vorige versie van XP" Uwe zullen zeggen "Gevonden een versie, wat wilt u doen?" Repareren. Verwijderen Kies voor het verwijderen en formatteren van de partitie eenmaal geschrapt. Formatteer de partitie in NTFS. Nadat de partitie is geformatteerd XP wordt geladen en installeren. |
|
| |||
| |||
| Net besefte dat ik niet had gezegd bedankt voor de hulp aan deze - zowel computers volledig geformatteerd en ontslagen weer, maar geen van zou mogelijk zijn geweest zonder de hulp van iedereen - dank je. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows XP SP2 installeert op computers met Windows 50 stationeringsfase server | rocket7 | Windows besturingssystemen | 1 | 30 mei 2009 13:56 |
| Kan niet installeren van Windows Vista of Windows 7 | jimbeis462 | Windows besturingssystemen | 22 | 15 mei 2009 01:56 |
| Cant install Windows Live Messenger nieuwe en nu huicheltaal zelfs installeren oud | Mohi212 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 26 Jan 2009 06:55 |
| Kan niet installeren van Windows 2000 of Windows ME | tomthedrummer1992 | Windows besturingssystemen | 18 | De 4 april 2008 11:14 |
| Re-install Windows XP | braddersep | Windows besturingssystemen | 7 | De 4 april 2008 02:13 |
| Thread Tools | |
| |