mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP-installasjon fryser

Reply

Thread Tools
Old 24 mai 2009, 00:52
New Member Group

Default Windows XP-installasjon fryser

Hei ... første innlegget ...

Jeg hadde et problem med et virus slik etter sikkerhetskopiere filene mine installerte XP på nytt, slettet en partisjon og full installere.

På slutten er det felt som skal fylles ut som navngir brukerne, Automatiske oppdateringer, registrering etc. Ferdig disse.

Så det gjelder å bruke tingen, og etter 10 sekunder whol ting fryser. Ikke engang markøren vil flytte.

Hva gjør jeg galt?
Old 24 mai 2009, 01:37
Donor Group

Default Windows XP-installasjon fryser

Du har gjort noe galt, med mindre det er grafikk som er nødvendig, men jeg har aldri kjent det som alvorlig, og likevel 10secs ville ikke gi deg lenge nok.

Hvis jeg var deg jeg vil prøve å starte fra CD igjen, og gjør en reparasjon.

Hvis det ikke fungerer fortsatt bare installere det på nytt, er det uflaks men OS er bare installere dårlig.

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Installerer Windows XP Professional? Windows XP-installasjonen er skadet! LegendaryFire Windows-operativsystemer 11 17 august 2009 12:17
Trenger du hjelp med Windows XP-installasjon kitof Windows-operativsystemer 10 6 august 2009 04:13
Windows 7 installasjonsproblemer Katana Windows-operativsystemer 2 27 juli 2009 06:42
Windows XP Home SP3 PC tilfeldig fryses littlemnkey Windows-operativsystemer 0 14 juni 2009 17:23
Windows XP-installasjon pernellwhittaker Windows-operativsystemer 1 26. sep 2007 08:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.