![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Disclaimer: Ok, første off vil jeg gerne sige, at jeg ikke computer smart overhovedet. Haha. Jeg kender nogle ting, som det grundlæggende, men ikke noget reelt tekniske. Og jeg spørger en masse spørgsmål. Så bare med mig. Men jeg lærer hurtigt så forhåbentlig nogen kan hjælpe mig.Nu vil jeg bare fik denne laptop nylig fra en kunde i minen, (jeg rent hjem), og hun sagde det fungerer fint, og det er på 8 eller 9 år gammel. Dens en Dell Inspiron 7000. Jeg købte de ting, for det at have trådløst internet og whatnot. Alt var fint, og det var kører kinda langsom så jeg ønskede at opdatere det fra Windows 98 til XP. Så jeg sætte disken i, og begyndte at installere og alt var godt kørende og derefter det siges at vælge en partition (sp?) Og jeg gjorde .. forhåbentlig den rigtige. Og så det endte med at kopiere filerne. Så er sagt, at en af filerne ikke kan copyed og jeg kunne prøve igen eller springe over den. Nå Jeg forsøgte flere gange, og besluttede derefter at springe over den. Så alt var fint igen, og så kom til "at installere udstyr", og når nedtællingen er på 34 minutter tilbage, skærmen er tom, og der isnt enhver aktivitet, (lyset isnt blinkende). Så jeg forsøgte flere gange, og det sker hver gang. Ive forsøgt, fra hvad andre har fortalt mig, at sætte det i fejlsikret tilstand, eller hvad, og det stadig går tilbage til intallation skærm, med eller uden harddisk. I cant slippe igennem dette. Nogen har fortalt mig at genoprette den tilbage til fabriksindstillinger, men jeg tror, jeg er nødt til at være der, hvor mit skrivebord skærmbillede er at gøre det, og jeg cant engang kommer til det punkt. Så nu har jeg ingen adgang til de ting, i det på alle, fordi I cant get pass installationen mode. Så jeg stoppede Messing med det. I dont know hvis måske jeg gjorde noget forkert (it isnt overraskende) eller måske sin noget simpelt. Please hjælp, det ville være meget værdsat. Tak. Oh og være blid med dit svar. Haha. Især hvis jeg gjorde noget meget dumt.J |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du får brug for at tvinge den bærbare computer til at starte op fra cd igen at gøre det.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Im sorry, men hvordan kan du gøre alt dette? Skal jeg bare tage det til nogen? Jeg forsøgte at undgå at gøre det. |
|
| |||
| |||
| Im sorry, men hvordan kan du gøre alt dette? Skal jeg bare tage det til nogen? Jeg forsøgte at undgå at gøre det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At være ærlig, vil du være bedre stillet going bacl til Windows 98SE
Fra hvad jeg kan gøre, er Dell Inspiron 7000 var en Pentium II Laptop med 64MB RAM og en 8 GB harddisk, hvilket betyder, at det ikke er virkelig kraftfuld enought at køre XP. Du kan få XP kører, men det vil køre så langsomt som en snegl, uden ekstra RAM, så medmindre du ønsker at bruge penge på det (ikke det værd IMO), gå tilbage til W98se Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Tak for alle dine input. Jeg tror, jeg vil gå tilbage til Windows 98SE. :) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp mig venligst:) Asus driverinstallationen problemer. | Cleolump | Grafikkort & Monitors | 6 | 17 november 2008 00:40 |
| Vista Ultimate Installation Problems | ghulva | Windows-operativsystemer | 2 | 24 januar 2008 13:44 |
| Installation problemer ... er det forbundet til min hardware? | lynxafc | CPU, bundkort og RAM | 9 | 8 januar 2008 13:52 |
| Software installation problemer | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27 november 2007 11:47 |
| Installation problemer har brug for hjælp | dhirajahlawat | General Software Chat | 8 | 27 oktober 2007 13:36 |
| Thread Tools | |
| |