![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Varoitus: Ok, aluksi haluaisin sanoa, että en ole tietokone smart lainkaan. Haha. Tiedän, että jotkut asiat, kuten perusasiat, mutta ei mitään todellisia teknisiä. Ja pyydän paljon kysymyksiä. Joten paljain minulle. Mutta minä oppia nopeasti niin toivottavasti joku voi auttaa minua.Nyt, juuri tämän laptop äskettäin asiakas kaivos, (I puhtaan kotien) ja hän sanoi, että se toimii hieno ja se on noin 8 tai 9-vuotias. Sen Dell Inspiron 7000. Ostin asioista se on langaton internet-ja vaikka mitä. Kaikki oli hieno, mutta se oli käynnissä kinda hitaasti niin halusin päivittää sen Windows 98-XP. Joten minun laittaa levyn sisään ja alkoi asennus ja kaikki oli sujunut ongelmitta ja sitten se sanoi valita osio (sp?) Ja tein .. toivottavasti oikea. Ja sitten se meni kopioida tiedostot. Sitten sanotaan, että yksi niistä tiedostoja ei voitu copyed ja voisin yrittää uudelleen tai ohittaa sen. Tuota olen yrittänyt useita kertoja ja sitten päätti ohittaa sen. Joten kaikki oli hieno uudelleen ja sitten se sai "asennettaessa laitteita" ja kun lähtölaskenta on 34 minuuttia jäljellä, ruutu menee tyhjäksi ja isnt kaikki toiminta, (valossa isnt vilkkuu). Siksi olen yrittänyt useita kertoja, ja se tapahtuu aina. Ive yritti, mitä muut ovat sanoneet minulle, jotta se vikasietotilassa tai mitä tahansa, ja se vielä menee takaisin siihen intallation näytön kanssa tai ilman levy. En voi käydä läpi sitä. Joku kertoi minulle palauttaa sen takaisin tehdasasetukset, mutta luulen, että minun täytyy olla kun työpöydälle näyttö on tehtävä niin, ja I cant edes tähän. Joten nyt minulla ei ole pääsyä tavaraa siihen lainkaan, koska olen kallistuksen saada läpi asennus-tilassa. Siksi olen lopettanut Messing kanssa. I dont tiedä, ehkä tein jotain väärin (it isnt yllättävää) tai ehkä se jotain yksinkertaista. Ole hyvä ja auta, se olisi erittäin tervetullutta. Kiitos. Voi ja lempeä teidän vastauksia. Haha. Varsinkin, jos olen tehnyt jotain todella typerää.J |
|
| |||
| |||
| Quote:
Sinun on voimassa tietokone käynnistymään CD jälleen siihen.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Im pahoillani, mutta miten teet kaiken tämän? Pitäisikö minun vain sen joku? Olen yrittänyt välttää näin. |
|
| |||
| |||
| Im pahoillani, mutta miten teet kaiken tämän? Pitäisikö minun vain sen joku? Olen yrittänyt välttää näin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos haluat olla rehellinen, sinua paremmin menee BaCl Windows 98SE
Mistä voin antaa, Dell Inspiron 7000 oli Pentium II Laptop kanssa 64MB RAM-muistia ja 8 Gt kovalevy, mikä tarkoittaa, että se ei ole todella tehokas enought suorittaa XP. Voit saada XP on käynnissä, mutta se kestää yhtä hidasta kuin etana, ilman ylimääräistä RAM-muistia, joten jos et halua käyttää rahaa sitä (ei ole sen arvoinen IMO), mene takaisin W98se My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille syötteesi. Uskon palaa Windows 98SE. :) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Auta minua kiitos:) Asus ohjaimen asennus ongelmia. | Cleolump | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 17. marraskuu 2008 00:40 |
| Vista Ultimate asennuspulmia | ghulva | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 24th Jan 2008 13:44 |
| Asennuspulmat ... se on kytketty minun hardware? | lynxafc | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 8. Jan 2008 13:52 |
| Ohjelmiston asennus ongelmia | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27. marraskuu 2007 11:47 |
| Asennuspulmat tarvitsevat apua | dhirajahlawat | General Software Chat | 8 | 27. lokakuu 2007 13:36 |
| Thread Tools | |
| |