mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows XP-installatie problemen.

Reply

Thread Tools
Old 3 feb 2008, 10:33
Nieuw Lid Fractie

Default Windows XP-installatie problemen.

Hallo.

Disclaimer: Ok, eerst uit zou ik willen zeggen dat ik niet slim op alle computers. Haha. Ik weet dat sommige dingen, zoals de basics, maar niet echt iets technisch. En ik vraag veel vragen. Dus kale met mij. Maar ik leer snel dus hopelijk kan iemand me helpen.

Nu, ik heb deze laptop onlangs van een klant van mij, (ik schoon woningen) en ze zei dat het werkt prima en het is ongeveer 8 of 9 jaar oud. Het is een Dell Inspiron 7000. Ik kocht de dingen voor haar te hebben draadloos internet en zo. Alles was prima, en hij draaide een beetje traag, dus ik wilde bijwerken van Windows 98 tot XP. Dus heb ik de schijf in en begon het installeren en alles verloopt vlot en vervolgens zei hij bij het kiezen van een partitie (sp?) En ik heb .. hopelijk de juiste is. En toen het ging over het kopiëren van de bestanden. Dan wordt gezegd dat een van de bestanden niet konden worden copyed en kon ik probeer het opnieuw of overslaan. Ik probeerde enkele malen en vervolgens besloten om dit over te slaan. Dus alles was prima weer en dan is het wel "apparaten te installeren" en wanneer het aftellen is op 34 minuten, het scherm is leeg en er isnt een activiteit, (het licht isnt knipperen). Dus ik probeerde enkele malen en het gebeurt iedere keer.

Ive probeerde, uit wat anderen vertelden me, om het in de veilige modus of wat dan ook en is er nog steeds gaat terug naar het installatie scherm, met of zonder harde schijf. I cant get verleden. Iemand vertelde me om het terug naar fabrieksinstellingen, maar ik denk dat ik zijn waar mijn desktop scherm is om dat te doen en ik cant eens naar dat punt. Dus nu heb ik geen toegang tot de spullen in op omdat ik cant get passeren de installatie-modus. Dus ik stopte Messing mee. I dont weet of misschien heb ik iets verkeerd (het isnt verwonderlijk) of misschien zijn er iets eenvoudig. Please help, zou het zeer op prijs gesteld. Bedankt.

Oh en zachtjes met uw antwoorden. Haha. Vooral als ik heb iets heel dom.

J
Old 3 februari 2008, 11:07
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door resistanceisfutile20 View Post
Hallo.

Disclaimer: Ok, eerst uit zou ik willen zeggen dat ik niet slim op alle computers. Haha. Ik weet dat sommige dingen, zoals de basics, maar niet echt iets technisch. En ik vraag veel vragen. Dus kale met mij. Maar ik leer snel dus hopelijk kan iemand me helpen.

Nu, ik heb deze laptop onlangs van een klant van mij, (ik schoon woningen) en ze zei dat het werkt prima en het is ongeveer 8 of 9 jaar oud. Het is een Dell Inspiron 7000. Ik kocht de dingen voor haar te hebben draadloos internet en zo. Alles was prima, en hij draaide een beetje traag, dus ik wilde bijwerken van Windows 98 tot XP. Dus heb ik de schijf in en begon het installeren en alles verloopt vlot en vervolgens zei hij bij het kiezen van een partitie (sp?) En ik heb .. hopelijk de juiste is. En toen het ging over het kopiëren van de bestanden. Dan wordt gezegd dat een van de bestanden niet konden worden copyed en kon ik probeer het opnieuw of overslaan. Ik probeerde enkele malen en vervolgens besloten om dit over te slaan. Dus alles was prima weer en dan is het wel "apparaten te installeren" en wanneer het aftellen is op 34 minuten, het scherm is leeg en er isnt een activiteit, (het licht isnt knipperen). Dus ik probeerde enkele malen en het gebeurt iedere keer.

Ive probeerde, uit wat anderen vertelden me, om het in de veilige modus of wat dan ook en is er nog steeds gaat terug naar het installatie scherm, met of zonder harde schijf. I cant get verleden. Iemand vertelde me om het terug naar fabrieksinstellingen, maar ik denk dat ik zijn waar mijn desktop scherm is om dat te doen en ik cant eens naar dat punt. Dus nu heb ik geen toegang tot de spullen in op omdat ik cant get passeren de installatie-modus. Dus ik stopte Messing mee. I dont weet of misschien heb ik iets verkeerd (het isnt verwonderlijk) of misschien zijn er iets eenvoudig. Please help, zou het zeer op prijs gesteld. Bedankt.

Oh en zachtjes met uw antwoorden. Haha. Vooral als ik heb iets heel dom.

J
Als er niets op de schijf die u wilt bewaren, probeer dan het schrappen van de bestaande partitie eerste en maak een nieuwe NTFS-partitie, doen een langzame formaat, en vervolgens gaan.

U moet de werking van de laptop op te starten vanaf de cd opnieuw te doen.

Old 3 februari 2008, 11:18
Nieuw Lid Fractie

Im sorry, maar hoe doe je dat allemaal?

Moet ik gewoon aan iemand? Ik probeerde te vermijden dat te doen.
Old 3 februari 2008, 11:33
Nieuw Lid Fractie

Im sorry, maar hoe doe je dat allemaal?

Moet ik gewoon aan iemand? Ik probeerde te vermijden dat te doen.
Old 3 februari 2008, 13:06
Donor Groep

Om eerlijk te zijn, bent u beter af gaan BaCl naar Windows 98SE

Van wat ik kan doen, zijn de Dell Inspiron 7000 is een Pentium II Laptop met 64MB RAM en een 8GB harde schijf, wat betekent dat er niet echt krachtig genoeg te lopen XP.
U kunt XP draait, maar het loopt zo traag als een slak, zonder extra RAM, dus tenzij je wilt uitgeven geld (over het niet waard IMO), ga terug naar W98se

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 3 februari 2008, 13:20
Nieuw Lid Fractie

Dank u voor al uw input. Ik denk dat ik ga terug naar Windows 98SE. :)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.