![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo. Disclaimer: Ok, først av vil jeg gjerne si at jeg ikke datamaskinen smart i det hele tatt. Haha. Jeg vet noen ting, som det grunnleggende, men ikke noe reelt teknisk. Og jeg spør mange spørsmål. Så bare med meg. Men jeg lærer fort så forhåpentligvis noen kan hjelpe meg.Nå er jeg bare fikk en laptop nylig fra en kunde av meg, (jeg clean homes), og hun sa det fungerer fint og det er ca 8 eller 9 år gamle. Dette er en Dell Inspiron 7000. Jeg kjøpte det for å ha trådløst internett og hva. Everything was fine, godt det var å kjøre ganske sakte så jeg ønsket å oppdatere den fra Windows 98 til XP. Så jeg satt disken og begynte å installere og alt var jevn drift og det sies å velge en partisjon (sp?) Og det gjorde jeg .. forhåpentligvis den rette. Og da det gikk på å kopiere filene. Deretter sies at en av filene kan ikke copyed og jeg kunne prøve på nytt, eller hoppe over det. Vel jeg prøvde flere ganger og deretter besluttet å hoppe over den. Så var alt i orden igjen, og så fikk til å installere utstyr ", og når det nedtelling er på 34 minutter igjen, skjermen blir blank og det isnt aktivitet, (lys isnt blinker). Jeg har forsøkt flere ganger, og det skjer hver gang. Ive forsøkt, fra hva andre har fortalt meg, å sette den i sikker modus eller noe, og det likevel går tilbake til intallation skjermen, med eller uten disk. Jeg skrånende komme forbi det. Noen fortalte meg å restaurere det tilbake til fabrikkinnstillinger, men jeg tror jeg må være der skrivebordet skjermen er å gjøre det og jeg skrånende selv komme til det punktet. Så nå har jeg ikke tilgang til innholdet i den i det hele tatt fordi jeg skrånende komme forbi installasjonsmodus. Så sluttet jeg å får tilgang til den. Jeg dont vite om kanskje jeg gjorde noe galt (den isnt overraskende) eller kanskje en noe enkel. Vennligst hjelp, ville det være meget verdsatt. Takk. Oh, og være forsiktig med svarene. Haha. Spesielt hvis jeg gjorde noe dumt.J |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Du må tvinge den bærbare datamaskinen til å starte opp fra CD igjen for å gjøre det.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Im sorry, men hvordan kan du gjøre alt dette? Skal jeg bare ta det til noen? Jeg prøvde å unngå å gjøre det. |
|
| |||
| |||
| Im sorry, men hvordan kan du gjøre alt dette? Skal jeg bare ta det til noen? Jeg prøvde å unngå å gjøre det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For å være ærlig, vil du bli bedre å gå bacl til Windows 98SE
Fra hva jeg kan gjøre ut, Dell Inspiron 7000 var en Pentium II Laptop med 64MB RAM og en 8 GB harddisk, noe som betyr at det ikke er virkelig kraftige enought å kjøre XP. Du kan få XP kjører, men det vil kjøre så sakte som en slug, uten ekstra RAM, så hvis du ikke vil bruke penger på den (ikke verdt det IMO), gå tilbake til W98se Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Takk for alle dine innspill. Jeg tror jeg vil gå tilbake til Windows 98SE. :) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp meg please:) Asus driverinstallasjonen problemer. | Cleolump | Kabinetter & Skjermer | 6 | 17 nov 2008 00:40 |
| Vista Ultimate Installasjon Problemer | ghulva | Windows-operativsystemer | 2 | 24 januar 2008 13:44 |
| Installasjon problemer ... det er koblet til min maskin? | lynxafc | CPUer, Hovedkort & RAM | 9 | 8 januar 2008 13:52 |
| Programvareinstallering problemer | sparky33 | General Software Chat | 6 | 27 nov 2007 11:47 |
| Installasjon problemer trenger hjelp | dhirajahlawat | General Software Chat | 8 | 27 oktober 2007 13:36 |
| Thread Tools | |
| |