mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP loading proble

Reply

Thread Tools
Old 30. april 2007, 16:20
Medlem Gruppen

Default Windows XP loading proble

Hey der,

Tidligere jeg slået min pc på, og det var laste op, når det kom til skærmen, hvor der står Windows XP og har de bevægelige loading bar under logoet, lige før du vælger din profil, Lastefladens bar standset, og intet er sket. Jeg trykkede på knappen RESET (CPU lys på forsiden var slukket, og der syntes at være nogen aktivitet overhovedet) og lastes op DOS (eller hvad det er!) Og gav mig et par muligheder for fejlsikret tilstand eller normal vinduer. Når jeg gik til normale vinduer det styrtede ned igen på samme sted, så jeg læsset den på en sikker, og løb en virus check (eneste, jeg kunne tænke på), men alt var fint, så jeg lukker og overladt det til 10-15 minutter og prøvet igen. Denne gang er det lastes fine, og der var ingen probs. Nogen idé om, hvad skyldes dette?

Skål

Kris
Old 30. april 2007, 16:54
Administrator Gruppen

Har du tilføjet nogen software eller installeret alle nye drivere før reboot?

Det er de mest sandsynlige årsager, vinduer gør rod om forholdsvis almindeligt, er det dens OK nu ville jeg ikke bekymre dig for meget makker.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30. april 2007, 17:21
Medlem Gruppen

Jeg har installeret en printerdriver (ikke at det arbejdede), at jeg har hentet fra HP hjemmeside. Men ja, at den fungerer nu, så jeg vil overlade det!

Skål
Old 30. april 2007, 22:06
Bandlyst Gruppen

Hi shroomo

Det vindue, du beskriver, er Windows lastning viser fremskridt bar "som Dave sagde Windows gør rod om" men jeg er bare undrende hvor mange ansøgninger har du kører ved opstarten? Jeg har set pc'er med så mange som 70 + og Windows kæmper, sin altid en god ide at afinstallere alle programmer du ikke bruger mere, eller hvis du mener, du ønsker at bruge dem en dag stoppe dem fra læsning ved start , VIa (msconfig eller services.msc)

Mit system: #

Processor (s):
E8400
Bundkort:
ASUS
RAM Hukommelse:
2GB GEIL
Grafikkort (r):
8800GT SLI
Lydkort:
M-AUDIO
Harddisk (e):
WD Raptor
Optisk drev (r):
Blu-ray
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Operating System (s):
VISTA
Old 30. april 2007, 23:15
Medlem Gruppen

Jeg kun fik computeren for nylig, og jeg har kun virkelig installeret et par spil, jeg havn't fortalte det til at starte nogen programmer på start-up. Bortset fra programmer jeg allerede har installeret jeg gerne være en smule bekymret over stop / slette noget andet (Windows relaterede) i tilfælde er det vigtigt! Som jeg sige, at jeg kun fik den for nylig, og er bestemt ikke vrimler med uudnyttede eller glemte programmer eller filer.

Er dette, hvad du fik på Maria, eller har jeg ikke få det?! Det er helt almindeligt for mig!

Tak til begge sider!

Kris
Old 30. april 2007, 23:20
Bandlyst Gruppen

Hej Kris

Som du PC er ny problemet med at manden programmer læsning ved start bør ikke være et problem "Windows ikke få hicups undertiden lol"
Old 30. april 2007, 23:25
Medlem Gruppen

Tja ... Jeg har aldrig kunnet Microsoft alligevel (shhhhh!). Men i forhold til Apple jeg gætte der ikke meget at vælge imellem! Hvis der kun Sony lavet en version!

Disclaimer: Hvad blev skrevet ovenfor var den eneste udtalelse fra shroomo og var på ingen måde er forbundet med noget, eller hvem som helst, hvor som helst!

: D: P: D
Old 1. maj 2007, 19:50
Medlem Gruppen

Jeg altid gå ind og slå dem unødvendige startprogrammer. Microsoft er en sådan besværet med dem.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kan ikke komme forbi windows loading skærmen HJÆLP! nukelemon General Software Chat 7 27 oktober 2008 05:55
Lille grønne bølgede linier og Windows ikke laste polakstanek Windows-operativsystemer 6 12 oktober 2008 10:11
Windows problemer, ikke laste korrekt Cew27 Windows-operativsystemer 2 26 marts 2008 13:01
Loading Windows XP stald Windows-operativsystemer 4 1 februar 2008 06:52
Harddisk og Windows Vista problemer Spencer2004 Drives & flytbare medier 2 16 januar 2008 01:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.