![]() |
|
| |||
| |||
| Hey der, Tidligere jeg slået min pc på, og det var laste op, når det kom til skærmen, hvor der står Windows XP og har de bevægelige loading bar under logoet, lige før du vælger din profil, Lastefladens bar standset, og intet er sket. Jeg trykkede på knappen RESET (CPU lys på forsiden var slukket, og der syntes at være nogen aktivitet overhovedet) og lastes op DOS (eller hvad det er!) Og gav mig et par muligheder for fejlsikret tilstand eller normal vinduer. Når jeg gik til normale vinduer det styrtede ned igen på samme sted, så jeg læsset den på en sikker, og løb en virus check (eneste, jeg kunne tænke på), men alt var fint, så jeg lukker og overladt det til 10-15 minutter og prøvet igen. Denne gang er det lastes fine, og der var ingen probs. Nogen idé om, hvad skyldes dette? Skål Kris |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du tilføjet nogen software eller installeret alle nye drivere før reboot?
| |||
| |||
| Jeg har installeret en printerdriver (ikke at det arbejdede), at jeg har hentet fra HP hjemmeside. Men ja, at den fungerer nu, så jeg vil overlade det! Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi shroomo
Det vindue, du beskriver, er Windows lastning viser fremskridt bar "som Dave sagde Windows gør rod om" men jeg er bare undrende hvor mange ansøgninger har du kører ved opstarten? Jeg har set pc'er med så mange som 70 + og Windows kæmper, sin altid en god ide at afinstallere alle programmer du ikke bruger mere, eller hvis du mener, du ønsker at bruge dem en dag stoppe dem fra læsning ved start , VIa (msconfig eller services.msc) Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Jeg kun fik computeren for nylig, og jeg har kun virkelig installeret et par spil, jeg havn't fortalte det til at starte nogen programmer på start-up. Bortset fra programmer jeg allerede har installeret jeg gerne være en smule bekymret over stop / slette noget andet (Windows relaterede) i tilfælde er det vigtigt! Som jeg sige, at jeg kun fik den for nylig, og er bestemt ikke vrimler med uudnyttede eller glemte programmer eller filer. Er dette, hvad du fik på Maria, eller har jeg ikke få det?! Det er helt almindeligt for mig! Tak til begge sider! Kris |
|
| |||
| |||
| Hej Kris Som du PC er ny problemet med at manden programmer læsning ved start bør ikke være et problem "Windows ikke få hicups undertiden lol" |
|
| |||
| |||
| Tja ... Jeg har aldrig kunnet Microsoft alligevel (shhhhh!). Men i forhold til Apple jeg gætte der ikke meget at vælge imellem! Hvis der kun Sony lavet en version! Disclaimer: Hvad blev skrevet ovenfor var den eneste udtalelse fra shroomo og var på ingen måde er forbundet med noget, eller hvem som helst, hvor som helst! : D: P: D |
|
| |||
| |||
| Jeg altid gå ind og slå dem unødvendige startprogrammer. Microsoft er en sådan besværet med dem. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke komme forbi windows loading skærmen HJÆLP! | nukelemon | General Software Chat | 7 | 27 oktober 2008 05:55 |
| Lille grønne bølgede linier og Windows ikke laste | polakstanek | Windows-operativsystemer | 6 | 12 oktober 2008 10:11 |
| Windows problemer, ikke laste korrekt | Cew27 | Windows-operativsystemer | 2 | 26 marts 2008 13:01 |
| Loading Windows XP | stald | Windows-operativsystemer | 4 | 1 februar 2008 06:52 |
| Harddisk og Windows Vista problemer | Spencer2004 | Drives & flytbare medier | 2 | 16 januar 2008 01:29 |
| Thread Tools | |
| |