vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Windows XP lastaus ongelmia

Reply

Thread Tools
Old 30 huhtikuu 2007, 16:20
Jäsen

Default Windows XP lastaus ongelmia

Hei siellä,

Aiemmat Käännyin minun PC ja se oli lastaus asti, kun se sai näytön, jonka mukaan Windows XP: ssä ja on sen liikkuvat lastaus bar alla logo, juuri ennen kuin voit valita profiilissasi, lastaus bar pysäytetty, eikä mitään tapahtunut. Painoin reset-painiketta (CPU valon edessä oli pois päältä ja siellä näytti olevan mitään toimintaa ollenkaan) ja lastattuna enintään DOS (tai mikä se on!) Ja antoi minulle muutamia vaihtoehtoja vikasietotilassa tai normaali ikkunat. Aina kun menin normaaliin ikkunat se kaatui uudelleen samassa paikassa, joten ladattu se turvallinen, ja juoksi virus tarkastus (ainoa asia Voisin ajatella), mutta kaikki oli hieno joten sammuttaa ja lähti sen 10-15mins ja Yritin uudelleen. Tällä kertaa se ladataan hienoa ja ei ollut probs. Mitään käsitystä, mikä aiheutti tämän?

Hurraa

Kris
Old 30 huhtikuu 2007, 16:54
Administrator Group

Oletko lisännyt yhtään ohjelmistoa tai asentanut mitään uusia ajureita ennen käynnistystä?

Nämä ovat todennäköisesti aiheuttaa, ikkunat ei vetelehtiä melko yleisesti, se on sen OK nyt ei huolehdi liikaa perämies.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30 huhtikuu 2007, 17:21
Jäsen

Tein asenna tulostinohjain (ei että se toimi), että olen ladata HP: n verkkosivuilla. Mutta kyllä se toimii nyt niin Jätän sen!

Hurraa
Old 30 huhtikuu 2007, 22:06
Banned ryhmän

Hi shroomo

Valikointiristikon kuvaat on Windows lastaus osoittaa edistystä bar "kuin Dave sanoi Windows ei vetelehtiä", mutta olen vain ihmettelevät, kuinka monta sinulla on käydessä käynnisty? Olen nähnyt PC jopa 70 + ja Windows kamppailee selviytyäkseen, sen aina hyvä ajatus poistaa kaikki ohjelmat, et saa käyttää enemmän tai jos luulet, että voit käyttää niitä joskus lopettaa niiden lataamisen alussa kautta (msconfig tai services.msc)

My System: #

Processor (s):
E8400
Emolevy:
ASUS
RAM-muisti:
2GB geil
Graphics Card (s):
8800GT SLI
Äänikortti:
M-AUDIO
Kiintolevy (t):
WD Raptor
Optinen asema (t):
Blu-Ray
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Operating System (s):
VISTA
Old 30 huhtikuu 2007, 23:15
Jäsen

Minulla on vain tietokoneen hiljattain, ja olen vain todella asennettu muutamia pelejä, I havn't kertoi se voi aloittaa mitään ohjelmien käynnistys. Lukuun ottamatta ohjelmia Olen jo asentanut olin hieman huolissani pysäyttäminen / poistaminen mitään muuta (windows liittyvät), jos se on tärkeää! Kuten sanoin Minulla on vain se viime aikoina, ja ei todellakaan ole täynnä käyttämättömiä tai unohtanut ohjelmia tai tiedostoja.

Onko tämä teidän saada at Maria, tai en ole saanut sitä? Se on melko yleinen, minulle!

Kiitos joko tapa!

Kris
Old 30 huhtikuu 2007, 23:20
Banned ryhmän

Hei Kris

Kuten PC on uusi ongelma ihmisille ohjelmia lastauksen alussa ei pitäisi olla ongelma "Windows ei saada hicups joskus lol"
Old 30 huhtikuu 2007, 23:25
Jäsen

No ... En ole koskaan halunnut Microsoft anyway (shhhhh!). Mutta verrattuna Apple luulisin siellä ei ole paljon valinnanvaraa! Jos vain Sony teki versio!

Varoitus: Mikä oli kirjoitettu edellä oli ainoa lausunnon shroomo ja se ei millään tavalla liity mitään, tai kuka tahansa, missä tahansa!

: D: p: D
Old 1. toukokuuta 2007 19:50
Jäsen

Olen aina mennä sisään ja sammuttaa ne turhat käynnistyksen ohjelmia. Microsoft on tällainen hässäkkä kanssa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ei voi saada viime ikkunat lastaus näytön OHJE! nukelemon General Software Chat 7 27. lokakuu 2008 05:55
Pieni vihreä aaltoilevat linjat ja Windows ei lataudu polakstanek Windows-käyttöjärjestelmät 6 12. lokakuu 2008 10:11
Windows ongelmia, ei lataudu oikein Cew27 Windows-käyttöjärjestelmät 2 26. Maaliskuu 2008 13:01
Ladataan Windows XP shed Windows-käyttöjärjestelmät 4 1. Feb 2008 06:52
Kiintolevy ja Windows Vista-ongelmia Spencer2004 Drives & Removable Media 2 16. Jan 2008 01:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.