![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei siellä, Aiemmat Käännyin minun PC ja se oli lastaus asti, kun se sai näytön, jonka mukaan Windows XP: ssä ja on sen liikkuvat lastaus bar alla logo, juuri ennen kuin voit valita profiilissasi, lastaus bar pysäytetty, eikä mitään tapahtunut. Painoin reset-painiketta (CPU valon edessä oli pois päältä ja siellä näytti olevan mitään toimintaa ollenkaan) ja lastattuna enintään DOS (tai mikä se on!) Ja antoi minulle muutamia vaihtoehtoja vikasietotilassa tai normaali ikkunat. Aina kun menin normaaliin ikkunat se kaatui uudelleen samassa paikassa, joten ladattu se turvallinen, ja juoksi virus tarkastus (ainoa asia Voisin ajatella), mutta kaikki oli hieno joten sammuttaa ja lähti sen 10-15mins ja Yritin uudelleen. Tällä kertaa se ladataan hienoa ja ei ollut probs. Mitään käsitystä, mikä aiheutti tämän? Hurraa Kris |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko lisännyt yhtään ohjelmistoa tai asentanut mitään uusia ajureita ennen käynnistystä?
| |||
| |||
| Tein asenna tulostinohjain (ei että se toimi), että olen ladata HP: n verkkosivuilla. Mutta kyllä se toimii nyt niin Jätän sen! Hurraa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi shroomo
Valikointiristikon kuvaat on Windows lastaus osoittaa edistystä bar "kuin Dave sanoi Windows ei vetelehtiä", mutta olen vain ihmettelevät, kuinka monta sinulla on käydessä käynnisty? Olen nähnyt PC jopa 70 + ja Windows kamppailee selviytyäkseen, sen aina hyvä ajatus poistaa kaikki ohjelmat, et saa käyttää enemmän tai jos luulet, että voit käyttää niitä joskus lopettaa niiden lataamisen alussa kautta (msconfig tai services.msc) My System: #
|
|
| |||
| |||
| Minulla on vain tietokoneen hiljattain, ja olen vain todella asennettu muutamia pelejä, I havn't kertoi se voi aloittaa mitään ohjelmien käynnistys. Lukuun ottamatta ohjelmia Olen jo asentanut olin hieman huolissani pysäyttäminen / poistaminen mitään muuta (windows liittyvät), jos se on tärkeää! Kuten sanoin Minulla on vain se viime aikoina, ja ei todellakaan ole täynnä käyttämättömiä tai unohtanut ohjelmia tai tiedostoja. Onko tämä teidän saada at Maria, tai en ole saanut sitä? Se on melko yleinen, minulle! Kiitos joko tapa! Kris |
|
| |||
| |||
| Hei Kris Kuten PC on uusi ongelma ihmisille ohjelmia lastauksen alussa ei pitäisi olla ongelma "Windows ei saada hicups joskus lol" |
|
| |||
| |||
| No ... En ole koskaan halunnut Microsoft anyway (shhhhh!). Mutta verrattuna Apple luulisin siellä ei ole paljon valinnanvaraa! Jos vain Sony teki versio! Varoitus: Mikä oli kirjoitettu edellä oli ainoa lausunnon shroomo ja se ei millään tavalla liity mitään, tai kuka tahansa, missä tahansa! : D: p: D |
|
| |||
| |||
| Olen aina mennä sisään ja sammuttaa ne turhat käynnistyksen ohjelmia. Microsoft on tällainen hässäkkä kanssa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ei voi saada viime ikkunat lastaus näytön OHJE! | nukelemon | General Software Chat | 7 | 27. lokakuu 2008 05:55 |
| Pieni vihreä aaltoilevat linjat ja Windows ei lataudu | polakstanek | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 12. lokakuu 2008 10:11 |
| Windows ongelmia, ei lataudu oikein | Cew27 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 26. Maaliskuu 2008 13:01 |
| Ladataan Windows XP | shed | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 1. Feb 2008 06:52 |
| Kiintolevy ja Windows Vista-ongelmia | Spencer2004 | Drives & Removable Media | 2 | 16. Jan 2008 01:29 |
| Thread Tools | |
| |