mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows XP laden problemen

Reply

Thread Tools
Old 30 apr 2007, 16:20
Lid Fractie

Default Windows XP laden problemen

He daar,

Eerder heb ik mijn pc op en was het laden up, als het je naar het scherm dat zegt dat Windows XP en heeft de bewegende lading balk onder het logo, net vóór het afhalen van uw profiel, de laad-bar gestopt en niets gebeurd. Ik heb op de reset-knop (het CPU lampje op de voorkant is uitgeschakeld en er leek geen activiteit op alle) en geladen DOS (of wat het ook is!) En gaf me een aantal opties voor de veilige modus of normaal ramen. Wanneer ging ik naar de normale windows crashte hij weer op dezelfde plaats, dus ik geladen in veilig gemaakt en rende een virus controle (enige wat ik kon bedenken), maar alles was prima dus ik afsluiten en naar links voor 10-15mins en probeerde het opnieuw. Dit keer is geladen fijn en er waren geen probs. Enig idee wat de oorzaak hiervan?

Sante

Kris
Old 30 apr 2007, 16:54
Administrator Group

Hebt u de toegevoegde software geïnstalleerd of een nieuwe drivers voor de reboot?

Dat zijn de meest waarschijnlijke oorzaken, ramen doet puinhoop over vrij algemeen, het is haar OK nu zou ik niet bang te veel mate.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30 apr 2007, 17:21
Lid Fractie

Ik heb het installeren van een printerstuurprogramma (niet dat het werkte) dat ik gedownload van de HP website. Maar ja het werkt nu dus ik laat het je!

Sante
Old 30 apr 2007, 22:06
Banned Groep

Hi shroomo

Het venster dat u beschrijft is Windows laden blijkt de vooruitgang bar "als Dave zei Windows doet puinhoop over" maar ik ben gewoon benieuwd hoeveel applicaties heeft u lopen bij het opstarten? Ik heb pc's met zoveel als 70 + en Windows worstelen om het hoofd te bieden, zijn altijd een goed idee voor het verwijderen van alle programma's die u niet meer gebruikt of als u denkt dat u wilt gebruiken op een dag stoppen ze bij het begin van het laden , via (msconfig of services.msc)

Mijn Systeem: #

Processor (s):
E8400
Moederbord:
ASUS
RAM Geheugen:
2GB Geil
Graphics Card (s):
8800GT SLI
Sound Card:
M-AUDIO
Hard Drive (s):
WD RAPTOR
Optische Drive (s):
BLU-RAY
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
Operating System (s):
VISTA
Old 30 apr 2007, 23:15
Lid Fractie

Ik heb onlangs de computer en ik heb alleen een paar spelletjes geïnstalleerd, ik havn't vertelden zij om te beginnen met alle programma's op de start-up. Afgezien van de programma's die ik al heb geïnstalleerd Ik wil wel een beetje bezorgd over het stoppen / verwijderen van iets anders (windows gerelateerde) in het geval het is belangrijk! Als ik zeg dat ik alleen heb het kort en is zeker niet bezaaid met ongebruikte of vergeten programma's of bestanden.

Is dit wat je krijgt bij Maria, of heb ik het niet krijgen? Het is vrij algemeen voor mij!

Dankzij hetzij zo!

Kris
Old 30 apr 2007, 23:20
Banned Groep

Hi Kris

Zoals je pc nieuw is het probleem van de mens's laden bij het begin moet geen probleem "Windows doet krijgen de hicups soms lol"
Old 30 apr 2007, 23:25
Lid Fractie

Nou ... Ik heb nooit graag Microsoft toch (shhhhh!). Maar in vergelijking met Apple denk ik er niet veel keuze! Als slechts een versie van Sony!

Disclaimer: Wat is geschreven bovenstaande was het enige advies van shroomo en was op geen enkele wijze verbonden met iets of iemand, waar dan ook!

: D: P: D
Old 1 mei 2007, 19:50
Lid Fractie

Ik ga altijd in-en uitschakelen die onnodige opstartprogramma's. Microsoft is zo'n gedoe met hen.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Can't get verleden windows laad scherm HELP! nukelemon Algemene programmatuurnoot Chat 7 27 okt 2008 05:55
Kleine groene golvende lijnen en Windows niet laden polakstanek Windows besturingssystemen 6 12 okt 2008 10:11
Windows-problemen, niet correct geladen Cew27 Windows besturingssystemen 2 26 mrt 2008 13:01
Het laden van Windows XP schuur Windows besturingssystemen 4 De 1 februari 2008 06:52
Harde schijf en Windows Vista problemen Spencer2004 Drives & Removable Media 2 16 Jan 2008 01:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.