mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP loading problem

Reply

Thread Tools
Old 30 april 2007, 16:20
Medlem Group

Default Windows XP loading problem

Hei der,

Tidligere jeg slått PCen på og det var laste opp, når det kom til skjermen som sier at Windows XP og har bevegelige loading bar under logoen, rett før du henter din profil, lastingen bar stoppet og ingenting skjedde. Jeg trykket på reset-knappen (CPU lys på forsiden ble av, og det syntes å være noen aktivitet i det hele tatt), og lastet opp DOS (eller hva det er!) Og ga meg noen alternativer for sikker modus eller vanlig windows. Når jeg gikk til vanlig windows det krasjet igjen på samme sted, så jeg satt den i trygg gjort og drev et virus sjekk (eneste jeg kunne tenke på), men alt var i orden, så jeg stengt og forlatt den for 10-15mins og prøvde igjen. Denne gang den lastes fine og det var ingen probs. Noen ide hva som forårsaket dette?

Skål

Kris
Old 30 april 2007, 16:54
Administrator Group

Har du lagt til noen programvare eller installert noen nye drivere før start?

De er de mest sannsynlige årsaker, vinduer gjør rotet om ganske ofte, er det deres OK nå ville jeg ikke bekymre deg for mye kompis.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30 april 2007, 17:21
Medlem Group

Jeg gjorde installere en skriverdriver (ikke at det fungerte) at jeg lastet ned fra HPs nettside. Men stemmer det fungerer nå så jeg skal la det!

Skål
Old 30 april 2007, 22:06
Banned Group

Hi shroomo

Vinduet du beskriver, er Windows lasting viser sin forløpslinje "som Dave sa Windows gjør rotet om" men jeg bare lurer på hvor mange søknader har du kjører ved oppstart? Jeg har sett PCer med så mange som 70 + og Windows sliter med å håndtere, det alltid lurt å avinstallere alle programmer du ikke bruker noe mer eller hvis du tror det kan være lurt å bruke dem en dag stopper dem fra lasting ved start , via (msconfig eller services.msc)

Min System: #

Prosessor (er):
E8400
Hovedkort:
ASUS
RAM-minne:
2GB GEIL
Graphics Card (s):
8800GT SLI
Lydkort:
M-Audio
Harddisk (er):
WD Raptor
Optisk stasjon (er):
Blu-ray
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Operating System (s):
VISTA
Old 30 april 2007, 23:15
Medlem Group

Jeg bare fikk datamaskinen nylig og jeg har bare virkelig installert noen spill, jeg havn't fortalte det til å starte programmer på oppstart. Bortsett fra programmer Jeg har allerede installert Jeg vil være litt bekymret for å stoppe / slette alt annet (Windows relatert) i tilfelle det er viktig! Som jeg sier jeg bare fikk det siste og er definitivt ikke littered med ubrukte eller glemt programmer eller filer.

Er dette hva du får på Maria, eller har jeg ikke får det? Det er ganske vanlig for meg!

Takk uansett!

Kris
Old 30 april 2007, 23:20
Banned Group

Hei Kris

Som du PC-en er ny problemet med å mannen programmer lasting ved start skal ikke være et problem i Windows gjør få hicups iblant lol "
Old 30 april 2007, 23:25
Medlem Group

Vel ... Jeg har aldri likt Microsoft anyway (shhhhh!). Men når sammenlignet med Apple Jeg antar det ikke mye valg! Hvis bare Sony laget en versjon!

Disclaimer: Hva ble skrevet ovenfor var den eneste uttalelse shroomo og var på ingen måte er knyttet til noe, eller hvem som helst, hvor som helst!

: D: p: D
Old 1 mai 2007, 19:50
Medlem Group

Jeg har alltid gå inn og slå dem unødvendig oppstart programmer. Microsoft er en slik slite med dem.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan ikke komme forbi vinduene loading skjerm HJELP! nukelemon General Software Chat 7 27 oktober 2008 05:55
Lille grønne bølgete linjer og Windows ikke lasting polakstanek Windows-operativsystemer 6 12 oktober 2008 10:11
Windows problemer, ikke lastes inn på riktig Cew27 Windows-operativsystemer 2 26 mars 2008 13:01
Loading Windows XP skur Windows-operativsystemer 4 1 februar 2008 06:52
Harddisk og Windows Vista-problem Spencer2004 Drivere og flyttbare medier 2 16 januar 2008 01:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.