![]() |
|
| |||
| |||
| Hei der, Tidligere jeg slått PCen på og det var laste opp, når det kom til skjermen som sier at Windows XP og har bevegelige loading bar under logoen, rett før du henter din profil, lastingen bar stoppet og ingenting skjedde. Jeg trykket på reset-knappen (CPU lys på forsiden ble av, og det syntes å være noen aktivitet i det hele tatt), og lastet opp DOS (eller hva det er!) Og ga meg noen alternativer for sikker modus eller vanlig windows. Når jeg gikk til vanlig windows det krasjet igjen på samme sted, så jeg satt den i trygg gjort og drev et virus sjekk (eneste jeg kunne tenke på), men alt var i orden, så jeg stengt og forlatt den for 10-15mins og prøvde igjen. Denne gang den lastes fine og det var ingen probs. Noen ide hva som forårsaket dette? Skål Kris |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du lagt til noen programvare eller installert noen nye drivere før start?
| |||
| |||
| Jeg gjorde installere en skriverdriver (ikke at det fungerte) at jeg lastet ned fra HPs nettside. Men stemmer det fungerer nå så jeg skal la det! Skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi shroomo
Vinduet du beskriver, er Windows lasting viser sin forløpslinje "som Dave sa Windows gjør rotet om" men jeg bare lurer på hvor mange søknader har du kjører ved oppstart? Jeg har sett PCer med så mange som 70 + og Windows sliter med å håndtere, det alltid lurt å avinstallere alle programmer du ikke bruker noe mer eller hvis du tror det kan være lurt å bruke dem en dag stopper dem fra lasting ved start , via (msconfig eller services.msc) Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Jeg bare fikk datamaskinen nylig og jeg har bare virkelig installert noen spill, jeg havn't fortalte det til å starte programmer på oppstart. Bortsett fra programmer Jeg har allerede installert Jeg vil være litt bekymret for å stoppe / slette alt annet (Windows relatert) i tilfelle det er viktig! Som jeg sier jeg bare fikk det siste og er definitivt ikke littered med ubrukte eller glemt programmer eller filer. Er dette hva du får på Maria, eller har jeg ikke får det? Det er ganske vanlig for meg! Takk uansett! Kris |
|
| |||
| |||
| Hei Kris Som du PC-en er ny problemet med å mannen programmer lasting ved start skal ikke være et problem i Windows gjør få hicups iblant lol " |
|
| |||
| |||
| Vel ... Jeg har aldri likt Microsoft anyway (shhhhh!). Men når sammenlignet med Apple Jeg antar det ikke mye valg! Hvis bare Sony laget en versjon! Disclaimer: Hva ble skrevet ovenfor var den eneste uttalelse shroomo og var på ingen måte er knyttet til noe, eller hvem som helst, hvor som helst! : D: p: D |
|
| |||
| |||
| Jeg har alltid gå inn og slå dem unødvendig oppstart programmer. Microsoft er en slik slite med dem. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke komme forbi vinduene loading skjerm HJELP! | nukelemon | General Software Chat | 7 | 27 oktober 2008 05:55 |
| Lille grønne bølgete linjer og Windows ikke lasting | polakstanek | Windows-operativsystemer | 6 | 12 oktober 2008 10:11 |
| Windows problemer, ikke lastes inn på riktig | Cew27 | Windows-operativsystemer | 2 | 26 mars 2008 13:01 |
| Loading Windows XP | skur | Windows-operativsystemer | 4 | 1 februar 2008 06:52 |
| Harddisk og Windows Vista-problem | Spencer2004 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 16 januar 2008 01:29 |
| Thread Tools | |
| |