mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP, hvilket produkt skal jeg bruge?

Reply

Thread Tools
Old 4. april 2009, 10:25
Ny Medlem Gruppen

Default Windows XP, hvilket produkt skal jeg bruge?

Hej jeg var lige spekulerer hvis nogen kunne punkt mig i den rigtige retning, om en uge siden min pc vil ikke starte op Windows XP og beder om reload disk, problemet er, jeg har ikke bakket op om alle mine data og filer og genindlæs disken vil tage computeren tilbage til fabriksindstillingerne, og jeg vil miste alt. Jeg fik at vide, hvis jeg fik en ny harddisk og installeret Windows XP jeg kunne så tilføje min gamle harddisk som en secondary.Well jeg har købt en ny intern IDE-harddisk, men jeg glemte jeg dont have Windows XP Home software jeg har brug for, i har lige kigget på ebay men im ikke helt sikker på, at der er den rigtige vare, jeg har brug for, er de den software at installere Windows XP fra bunden eller bare service packs. Jeg har nogle edb-viden, men im ikke ekspert vil dette produkt være en jeg bruge?

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=260386919782

håber virkelig nogen kan hjælpe
Old 4. april 2009, 12:20
Donor-Gruppen

Velkommen til fora.

First off, hvorfor gjorde du køber en IDE HDD? Det er temmelig forældet. Men hvis det er fordi du er mobo understøtter ikke SATA, så fair nok.

Dernæst vil vi brug for at vide, om du er CPU er x86 eller x64

Hvis du ikke kender, så er fint, det er faktisk ligegyldigt, medmindre du har mere end 3 GB RAM?

Da imidlertid mange bits CPU'ens bruger x86 Operating System vil arbejde. (Du skal bruge 64-bit for at få mere RAM og gøre fuld brug af en Quad kerne proccessor)

Hvis du kan klare, at indtil vi kan gå tilbage til eBay og finde ud af, hvad der er bedst for dig.

For at opsummere det er:

1. Hvor mange GB RAM?
2. CPU Model eller bare hvor mange støbekerner det har
3. 32 bit eller 64 bit arkitektur - hvis du kender?
Old 4. april 2009, 13:18
Donor-Gruppen

noget at kontrollere .. er der en seriel tasten på ydersiden af pc sag? bekræftende fald er næsten sikker på, at du kan downloade en kopi af Windows og brug, at nøglen til at aktivere det, og jeg tror Thats alle lovligt at
Det ville ikke koste dig noget for at installere Windows du blot hente og brænde .. installere og aktivere med din serielle

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 8. april 2009, 18:11
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Da imidlertid mange bits CPU'ens bruger x86 Operating System vil arbejde. (Du skal bruge 64-bit for at få mere RAM og gøre fuld brug af en Quad kernen
proccessor
Dette er åbenlyst forkert (re: den quad kerne ting) og helt irrelevant for de fleste brugere. XP 64-bit er forfærdeligt og en overvældende procentdel af OEM-computere har 2GB RAM. Det eneste, der skal siges her, er "købe en lovlig kopi af Windows XP x86 off en legitim detailhandler" (ikke eBay).

Hvis du ikke har lyst til at betale, er det sikkert en bedre flytte for at hente Windows 7 beta: Selvom det anbefales kun for erfarne brugere, det er solidt nok, at jeg vil anbefale sin brug generelt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9. april 2009, 02:16
Donor-Gruppen

Eller ....... kunne du forsøge at sikkerhedskopiere dine data til en ekstern enhed (Flash-drev eller USB Drive), ved hjælp af en Linux Live CD ... enkel vejledning her det er ret let at lave.

Så kan du genskabe som normalt, kopiere dine data tilbage og returnerer IDE Drive til refusion.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 11 april 2009, 05:26
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carbon View Post
Dette er åbenlyst forkert (re: den quad kerne ting) og helt irrelevant for de fleste brugere. XP 64-bit er forfærdeligt og en overvældende procentdel af OEM-computere har 2GB RAM. Det eneste, der skal siges her, er "købe en lovlig kopi af Windows XP x86 off en legitim detailhandler" (ikke eBay).
Hvis OP kører et system med 8 GB RAM og en Quad kernen det ville være dumt af mig at sige "Oh hey yeah bare gå snup dig en 32 bit fra en legit sælger."

De ville have spildt hardware, også der er mange legit sælgere på eBay, hvis du ved hvad du får, og du gør det rigtigt theres ikke noget galt med det.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Fabrikat nøglen til Word tinkerbell Office Suites & Applications 5 11 januar 2009 16:04
Produkt-id? Product Key? Forklarer 2 bedes ashmehta Windows-operativsystemer 4 16. maj 2008 13:36
Product Key på Computer sag Elias Windows-operativsystemer 5 19 januar 2008 15:14
Lost Product Key Kona1984hawaii General Software Chat 2 3 november 2007 19:36
Windows 2000 pro fabrikat nøglen ændre Omer Windows-operativsystemer 1 2 oktober 2007 05:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.