![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej jeg var lige spekulerer hvis nogen kunne punkt mig i den rigtige retning, om en uge siden min pc vil ikke starte op Windows XP og beder om reload disk, problemet er, jeg har ikke bakket op om alle mine data og filer og genindlæs disken vil tage computeren tilbage til fabriksindstillingerne, og jeg vil miste alt. Jeg fik at vide, hvis jeg fik en ny harddisk og installeret Windows XP jeg kunne så tilføje min gamle harddisk som en secondary.Well jeg har købt en ny intern IDE-harddisk, men jeg glemte jeg dont have Windows XP Home software jeg har brug for, i har lige kigget på ebay men im ikke helt sikker på, at der er den rigtige vare, jeg har brug for, er de den software at installere Windows XP fra bunden eller bare service packs. Jeg har nogle edb-viden, men im ikke ekspert vil dette produkt være en jeg bruge? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=260386919782 håber virkelig nogen kan hjælpe |
|
| |||
| |||
| Velkommen til fora. First off, hvorfor gjorde du køber en IDE HDD? Det er temmelig forældet. Men hvis det er fordi du er mobo understøtter ikke SATA, så fair nok. Dernæst vil vi brug for at vide, om du er CPU er x86 eller x64 Hvis du ikke kender, så er fint, det er faktisk ligegyldigt, medmindre du har mere end 3 GB RAM? Da imidlertid mange bits CPU'ens bruger x86 Operating System vil arbejde. (Du skal bruge 64-bit for at få mere RAM og gøre fuld brug af en Quad kerne proccessor) Hvis du kan klare, at indtil vi kan gå tilbage til eBay og finde ud af, hvad der er bedst for dig. For at opsummere det er: 1. Hvor mange GB RAM? 2. CPU Model eller bare hvor mange støbekerner det har 3. 32 bit eller 64 bit arkitektur - hvis du kender?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| noget at kontrollere .. er der en seriel tasten på ydersiden af pc sag? bekræftende fald er næsten sikker på, at du kan downloade en kopi af Windows og brug, at nøglen til at aktivere det, og jeg tror Thats alle lovligt at Det ville ikke koste dig noget for at installere Windows du blot hente og brænde .. installere og aktivere med din serielle
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Hvis du ikke har lyst til at betale, er det sikkert en bedre flytte for at hente Windows 7 beta: Selvom det anbefales kun for erfarne brugere, det er solidt nok, at jeg vil anbefale sin brug generelt.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller ....... kunne du forsøge at sikkerhedskopiere dine data til en ekstern enhed (Flash-drev eller USB Drive), ved hjælp af en Linux Live CD ... enkel vejledning her det er ret let at lave.
| |||
| |||
| Citat:
De ville have spildt hardware, også der er mange legit sælgere på eBay, hvis du ved hvad du får, og du gør det rigtigt theres ikke noget galt med det.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fabrikat nøglen til Word | tinkerbell | Office Suites & Applications | 5 | 11 januar 2009 16:04 |
| Produkt-id? Product Key? Forklarer 2 bedes | ashmehta | Windows-operativsystemer | 4 | 16. maj 2008 13:36 |
| Product Key på Computer sag | Elias | Windows-operativsystemer | 5 | 19 januar 2008 15:14 |
| Lost Product Key | Kona1984hawaii | General Software Chat | 2 | 3 november 2007 19:36 |
| Windows 2000 pro fabrikat nøglen ændre | Omer | Windows-operativsystemer | 1 | 2 oktober 2007 05:32 |
| Thread Tools | |
| |