![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi i oli vain ihmetellä, jos joku voisi kohta minut oikeaan suuntaan, noin viikko sitten tietokone ei käynnisty Windows XP: n ja sen pyytäen tätä reload-levyn, ongelmana on, en ole tuettava kaikkia tietoja ja tiedostoja ja reload levy vie tietokone palauttaa tehdasasetukset ja i menettää kaiken. Minulle kerrottiin, jos Minulla on uusi kiintolevy ja asentaa Windows XP i voisi lisätä minun vanha kovalevy on secondary.Well Olen ostanut uuden sisäisen ide kovalevyn mutta unohdin i dont on Windows XP Home-ohjelmisto i tarve, i äsken näytti eBay mutta im ole aivan varma, mikä on oikea tuote, i-kirjain kaivata, ne ohjelmisto asentaa Windows XP tyhjästä tai Service Pack-paketit. Minulla on joitakin tietokoneen tietoon mutta im ole asiantuntija tämä tuote on yksi i-kirjain kaivata? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=260386919782 todella toivon, joku voi auttaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tervetuloa foorumeissa. Aivan aluksi, miksi ostaa IDE HDD? Se on melko vanhentuneita. Mutta jos se johtuu siitä, että olet mobo ei tue SATA sitten oikeudenmukainen riitä. Toiseksi aiomme on saatava tietää, olet CPU on x86-tai x64 Jos et tiedä, niin se käy hyvin, se ei ole todellakaan väliä, ellei sinulla on enemmän kuin 3GB RAM-muistia? Koska kuitenkin monia bittiä suorittimen käyttää x86 Käyttöjärjestelmä toimii. (Tarvitset 64 bittinen on enemmän RAM-muistia ja hyödyntää täysimääräisesti, joka Quad ydin proccessor) Jos voit selvää, että jopa voimme palata eBay ja työtä, mitä sinulle parhaiten sopii. Yhteenvetona voidaan todeta, että's: 1. Kuinka monta GB RAM-muistia? 2. CPU Model tai kuinka monta sydämiä se on 3. 32 bittiä tai 64-bittinen arkkitehtuuri - jos tiedät?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jotain tarkistaa .. onko sarjapäätettä näppäintä ulkopuolelle pc tapauksessa? jos olen lähes varma, että voit ladata kopion ikkunoita ja käyttää että avain aktivoida se ja uskon thats kaikki laillista niin ei maksa sinulle mitään asentaa ikkunoista yksinkertaisesti ladata ja polttaa .. asentaa ja aktivoida with your serial
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Jos et tuntuu maksaa, se on luultavasti parempi siirtyä ladata Windows 7 beta: vaikka se suositellaan vain kokeneille käyttäjille, se on vankka riitä, että haluan suositella sen käyttö yleensä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai ....... voit yrittää varmuuskopioida tietosi ulkoisen laitteen (Flash Drive-tai USB-asema), jossa käytetään Linux Live CD ... yksinkertaisen oppaan tässä se on melko helppo tehdä.
| |||
| |||
| Quote:
Ne olisivat hukkaan laitteiston, myös monet legit myyjiä eBay, jos tiedät mitä olet saada ja teet sen oikein Theres mitään vikaa.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |