mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows Xp, welk product heb ik nodig?

Reply

Thread Tools
Old De 4 april 2009, 10:25
Nieuw Lid Fractie

Hoi ik vroeg me af of iemand kan me in de goede richting, ongeveer een week geleden mijn pc niet opstarten van Windows XP en haar te vragen voor het herladen schijf, het probleem is ik heb geen back-up van al mijn gegevens en bestanden en herladen schijf zal de computer terug naar fabrieksinstellingen en ik zal alles verliezen. Ik kreeg te horen als ik heb een nieuwe harde schijf en de installatie van Windows XP kon ik dan mijn oude harde schijf als een secondary.Well heb ik kocht een nieuwe interne IDE harde schijf, maar ik vergat i dont heb de Windows XP Home software i need, i zojuist gekeken op ebay maar im niet precies weet wat het juiste product i need, zijn ze de software om Windows XP te installeren vanaf nul of service packs. Ik heb wel enkele computer kennis im geen expert, maar zou dit product zijn die ik nodig?

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=260386919782

hoop echt dat iemand kan helpen
Old De 4 april 2009, 12:20
Donor Groep

Welkom op de forums.

Ten eerste, waarom heeft u koopt een IDE harde schijf? Dat is nogal verouderd. Maar als het is omdat je mobo geen SATA, dan eerlijk genoeg.

Ten tweede zullen we moeten weten of je CPU x86 of x64

Als je niet weet dan is dat prima, maar niet echt belangrijk zijn, tenzij u meer dan 3 GB RAM-geheugen?

Omdat echter veel bits CPU gebruikt x86 Operating System zal werken. (Je moet 64 bit om meer RAM en ten volle gebruik maken van een Quad core proccessor)

Als u duidelijk zijn dat maximaal kunnen we terug naar eBay en werken wat het beste voor je.

Samengevat is dat:

1. Hoeveel GB RAM-geheugen?
2. CPU Model of gewoon hoeveel kernen heeft
3. 32 bit of 64 bit architectuur - als u dat weten?
Old De 4 april 2009, 13:18
Donor Groep

iets te controleren .. is er een seriële sleutel aan de buitenkant van de pc zaak? zo ja ben er bijna zeker van kunt u een exemplaar downloaden van Windows en gebruik die sleutel te activeren en i think thats all legaal
zo niet zou kost u niets te installeren windows je gewoon downloaden en branden .. installeren en activeren met uw volgnummer

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Old 8 apr 2009, 18:11
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Omdat echter veel bits CPU gebruikt x86 Operating System zal werken. (Je moet 64 bit om meer RAM en ten volle gebruik maken van een Quad core
proccessor
Dit is schaamteloos valse (Re: de quad core ding) en volstrekt irrelevant voor de meeste gebruikers. XP 64-bits is verschrikkelijk en een overweldigende percentage van de OEM-computers hebben 2GB RAM. Het enige dat moet worden gezegd hier is "koop een legitiem exemplaar van Windows XP x86 uit een legitieme detailhandelaar" (niet eBay).

Als u niet het gevoel dat betalen, het is waarschijnlijk een beter bewegen voor het downloaden van de Windows 7 bèta: terwijl het is alleen aanbevolen voor ervaren gebruikers, het is solide genoeg dat ik zou adviseren het gebruik ervan algemeen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9 apr 2009, 02:16
Donor Groep

Of ....... je zou kunnen proberen een back-up van uw gegevens op een extern apparaat (Flash Drive of USB-drive), met behulp van een Linux Live CD ... eenvoudige gids hier het is vrij makkelijk om te doen.

Dan kunt u als normaal, kopieert u uw gegevens terug en geeft het een IDE-station voor een restitutie.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 11 apr 2009, 05:26
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Dit is schaamteloos valse (Re: de quad core ding) en volstrekt irrelevant voor de meeste gebruikers. XP 64-bits is verschrikkelijk en een overweldigende percentage van de OEM-computers hebben 2GB RAM. Het enige dat moet worden gezegd hier is "koop een legitiem exemplaar van Windows XP x86 uit een legitieme detailhandelaar" (niet eBay).
Als de OP is een systeem met 8 GB RAM geheugen en een quad core zou het stom van me om te zeggen "hey oh yeah ga grijper jezelf een 32-bits van een legit verkoper."

Zij zou hebben verspild hardware, ook zijn er veel legit verkopers op eBay, als je weet wat je krijgt en je het recht theres niets mis mee.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.