![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi ik vroeg me af of iemand kan me in de goede richting, ongeveer een week geleden mijn pc niet opstarten van Windows XP en haar te vragen voor het herladen schijf, het probleem is ik heb geen back-up van al mijn gegevens en bestanden en herladen schijf zal de computer terug naar fabrieksinstellingen en ik zal alles verliezen. Ik kreeg te horen als ik heb een nieuwe harde schijf en de installatie van Windows XP kon ik dan mijn oude harde schijf als een secondary.Well heb ik kocht een nieuwe interne IDE harde schijf, maar ik vergat i dont heb de Windows XP Home software i need, i zojuist gekeken op ebay maar im niet precies weet wat het juiste product i need, zijn ze de software om Windows XP te installeren vanaf nul of service packs. Ik heb wel enkele computer kennis im geen expert, maar zou dit product zijn die ik nodig? http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.d...m=260386919782 hoop echt dat iemand kan helpen |
|
| |||
| |||
| Welkom op de forums. Ten eerste, waarom heeft u koopt een IDE harde schijf? Dat is nogal verouderd. Maar als het is omdat je mobo geen SATA, dan eerlijk genoeg. Ten tweede zullen we moeten weten of je CPU x86 of x64 Als je niet weet dan is dat prima, maar niet echt belangrijk zijn, tenzij u meer dan 3 GB RAM-geheugen? Omdat echter veel bits CPU gebruikt x86 Operating System zal werken. (Je moet 64 bit om meer RAM en ten volle gebruik maken van een Quad core proccessor) Als u duidelijk zijn dat maximaal kunnen we terug naar eBay en werken wat het beste voor je. Samengevat is dat: 1. Hoeveel GB RAM-geheugen? 2. CPU Model of gewoon hoeveel kernen heeft 3. 32 bit of 64 bit architectuur - als u dat weten?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| iets te controleren .. is er een seriële sleutel aan de buitenkant van de pc zaak? zo ja ben er bijna zeker van kunt u een exemplaar downloaden van Windows en gebruik die sleutel te activeren en i think thats all legaal zo niet zou kost u niets te installeren windows je gewoon downloaden en branden .. installeren en activeren met uw volgnummer
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Als u niet het gevoel dat betalen, het is waarschijnlijk een beter bewegen voor het downloaden van de Windows 7 bèta: terwijl het is alleen aanbevolen voor ervaren gebruikers, het is solide genoeg dat ik zou adviseren het gebruik ervan algemeen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of ....... je zou kunnen proberen een back-up van uw gegevens op een extern apparaat (Flash Drive of USB-drive), met behulp van een Linux Live CD ... eenvoudige gids hier het is vrij makkelijk om te doen.
| |||
| |||
| Citaat:
Zij zou hebben verspild hardware, ook zijn er veel legit verkopers op eBay, als je weet wat je krijgt en je het recht theres niets mis mee.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |