mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1

Reply

Thread Tools
Old 5. oktober 2007, 01:13
Medlem Gruppen

Default Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1

Hej, kan nogen behage hjælp. Jeg har Windows XP med Service Pack 1 inkluderet på disken. Jeg har bemærket, at Microsoft ikke længere støtte Service Pack 1 kun SP2. Hvis jeg er nødt til at gøre en komplet geninstallere som jeg har tidligere kan nogen fortælle mig, hvordan du gør dette som min disk beder mig om at gøre opdateringer på sp1 og de nu kun gøre dem til SP2. Tak for enhver hjælp, du er i stand til at give mig.
Old 5. oktober 2007, 03:02
Donor-Gruppen

Er du i øjeblikket kører Service Pack 1 eller har du opdateret til Service Pack 2?

Hvis du geninstallerer Windows kører Service Pack 1, vil du være i stand til at installere Service Pack 2 fra Microsoft-webstedet (eller ved hjælp af Windows Update Jeg tror også). Så få opdateringer shouldn't være et problem. Det bør være muligt at hente Service Pack 2 og gemme den på en disk, så du kan installere det hurtigt, når du har geninstalleret Windows. Jeg er ikke sikker på, at du kan gøre det fra Microsofts hjemmeside, men der helt sikkert bruges til at være gode sites, hvor du kan hente det fra. Hvis du google kan du sikkert finde en, hvis ikke dens tilgængelige på Microsofts websted som en opdatering.

Mit system: Elefanten

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Bundkort:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS
Grafikkort (r):
Asus EN8600GT Silent
Lydkort:
Harddisk (e):
Samsung HD501
Optisk drev (r):
Asus drw-1814BLT
Sag / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Køling:
Thermalright Ultra-120 ekstreme
Network / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 tommer
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old 5. oktober 2007, 05:41
Medlem Gruppen

Hi cyberspacegenie, tak for svaret. Jeg har SP2 i øjeblikket, men hvis jeg gør en geninstallation af Windows det går tilbage til SP1. Da Microsoft ikke gør opdateringer til SP1 længere jeg lige tænkte på, hvad jeg skal gøre. Troede, at jeg ville finde ud af først som det er svært at få info, når pc'en er gået ned efter børnene har smittet af på de ting Lol og jeg har været nødt til at gøre det et par gange i løbet af de sidste par år. Tak igen. Udhus.
Old 5. oktober 2007, 06:28
Donor-Gruppen

Glad for at hjælpe.
Old 19 marts 2009, 03:30
Bandlyst Gruppen

Nu kan du simpelthen opgradere Windows XP SP1 til SP2, der er nødt til at geninstallere Windows sp2 simpelthen opgradere den.

Brug Opgraderingsindstillingen er bedste måder at holde dine data sikkert og forbruge din tid under installationen og overskriver alle data og fil på et eksisterende og programmet er installeret på computeren, vil samme som tidligere og fortsætte med at arbejde.

Så først forsøge at købe SP 2 og hvis du har denne derefter forsøger at opgradere SP 1 til SP2.

Best of Lick.
Old 19 marts 2009, 03:31
Donor-Gruppen

errr ....
Tjek datoerne for post?
2007 ...
Old 21 marts 2009, 08:54
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af johnpol78 View Post
Best of Lick.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
BSOD og startproblemer - Windows XP med Service Pack 3 fadder Windows-operativsystemer 2 1 juni 2009 09:18
Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 HANSY Webbrowsere & FTP Klienter 3 21. mar 2009 09:24
Opdatering til Service Pack 3 Fra Service Pack 1 ralphp Windows-operativsystemer 4 2 marts 2009 14:28
Windows XP Service Pack 2 teenee23 General Software Chat 7 23 marts 2008 13:50
Windows Vista Service Pack 1 er nu tilgængelig. evilfantasy Windows-operativsystemer 54 18 marts 2008 11:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.