![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, voiko kukaan auta. Minulla on Windows XP Service Pack 1 sisällytetään levylle. Olen huomannut, että Microsoft ei enää tukea Service Pack 1 vain SP2. Jos minun täytyy tehdä täydellinen uudelleenasentamisen kuten olen jo aiemmin kukaan voi kertoa minulle, miten tämä on minun levy pyytää minua tekemään päivitykset sp1 ja ne nyt vain niitä SP2. Kiitos apua voit antaa minulle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko tällä hetkellä käynnissä Service Pack 1 tai olet päivitetty Service Pack 2?
Jos asennat Windows Service Pack 1, voit asentaa Service Pack 2: n Microsoft Internet-sivuilla (tai käyttämällä Windows Update mielestäni liian). Joten saada päivitykset shouldnt olla ongelma. On mahdollista ladata Service Pack 2 ja tallentaa se levylle niin, että voit asentaa sen nopeasti sen jälkeen, kun asennat ikkunat. En ole varma, että voit tehdä sen Microsoft-sivustossa, mutta on varmasti käytetty olla hyvä sivustoja, joissa voit ladata sen. Jos google voit todennäköisesti yksi, jos ei sen saatavilla Microsoft sivuston päivityksen. My System: Norsumanageri
|
|
| |||
| |||
| Hi cyberspacegenie, kiitos vastauksesta. Minulla on SP2 tällä hetkellä, mutta jos minun tehdä asenna Windows se menee takaisin SP1. Microsoft eivät päivitykset SP1 enää juuri miettinyt, mitä tarvitsee tehdä. Ajattelin selvittää ensin on vaikea saada info kun PC on kaatunut sen jälkeen, kun lapset ovat tartunnan juttu Lol ja olen saanut tehdä sitä muutaman kerran parin viime vuoden aikana. Kiitos jälleen. Poissiirtovaiheessa. |
|
| |||
| |||
| Glad auttaa. |
|
| |||
| |||
| Nyt voit päivittää Windows XP SP1: n SP2 ei tarvitse asentaa Windows SP2 yksinkertaisesti päivittää. Käyttämällä upgrade-vaihtoehto on paras tapa pitää tiedot turvallisten ja kuluttaa aikaasi asennuksen aikana, ja se korvaa kaikki tiedot ja tiedoston olemassa olevaan, ja ohjelma on asennettu tietokone sama kuin edellisen ja jatkaa työtä. Joten kokeile ensin ostaa SP 2, ja jos sinulla on tämä sitten yrität päivittää SP 1 SP2. Best of Lick. |
|
| |||
| |||
| errr .... Tarkista päivämäärät post? 2007 ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| BSOD ja käynnistysviestien Ongelmat - Windows XP Service Pack 3 | kummisetä | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 1st Jun 2009 09:18 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Web-selaimet ja FTP Clients | 3 | 21. Maaliskuu 2009 09:24 |
| Päivittäminen Service Pack 3 From Service Pack 1 | ralphp | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 2. Maaliskuu 2009 14:28 |
| Windows XP Service Pack 2 | teenee23 | General Software Chat | 7 | 23. Maaliskuu 2008 13:50 |
| Windows Vista Service Pack 1 on nyt saatavilla. | evilfantasy | Windows-käyttöjärjestelmät | 54 | 18th Mar 2008 11:46 |
| Thread Tools | |
| |