mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows XP Service Pack 2 van Service Pack 1

Reply

Thread Tools
Old De 5 okt 2007, 01:13
Lid Fractie

Default Windows XP Service Pack 2 van Service Pack 1

Hallo, kan iemand alsjeblieft helpen. Ik heb Windows XP met Service Pack 1, opgenomen op de disc. Ik heb gemerkt dat Microsoft geen ondersteuning meer voor service pack 1 alleen SP2. Als ik moet doen een volledig opnieuw installeren als ik heb in het verleden kan iemand mij vertellen hoe dit te doen als mijn schijf vraagt me om updates op SP1 en ze nu alleen doen ze voor SP2. Bedankt voor alle hulp die u in staat zijn om mij.
Old De 5 okt 2007, 03:02
Donor Groep

Bent u momenteel met service pack 1 of heb je bijgewerkt naar Service Pack 2?

Als u Windows Service Pack 1, kunt u de installatie van Service Pack 2 vanaf de Microsoft-website (of met behulp van Windows Update Ik denk dat ook). Dus krijg updates shouldnt een probleem. Het moet mogelijk zijn voor het downloaden van Service Pack 2 en sla het op een schijf, zodat u deze snel kunt installeren nadat u Windows opnieuw installeren. Ik ben niet zeker van dat je kunt doen vanaf de Microsoft site, maar er zeker gebruikt worden goede sites waar je kan downloaden vanaf. Als u Google kunt u waarschijnlijk een, zo niet zijn beschikbaar op de Microsoft site als een update.

Mijn Systeem: De Olifant

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600
Moederbord:
Asus P5K-E/Wi-fi
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS
Graphics Card (s):
Asus EN8600GT Silent
Sound Card:
Hard Drive (s):
Samsung HD501
Optische Drive (s):
ASUS DRW-1814BLT
Case / PSU:
Antec P180/Corsair HX620
Koeling:
Thermalright Ultra-120 extreme
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
Dell 2005FPW 20 inch
Operating System (s):
Windows Vista Home Premium
Old De 5 okt 2007, 05:41
Lid Fractie

Hi cyberspacegenie, bedankt voor het antwoord. Ik heb SP2 op het moment, maar als ik een opnieuw installeren van Windows gaat terug naar SP1. Als Microsoft niet doen updates voor SP1 meer Ik vroeg me af wat ik zou moeten doen. Dacht dat ik zou vinden in de eerste plaats als het moeilijk is om de info bij de pc is gecrasht na kinderen hebben besmet het ding Lol en ik hebben gehad om het te doen een paar keer in de afgelopen paar jaar. Nogmaals bedankt. Bergplaats.
Old De 5 okt 2007, 06:28
Donor Groep

Blij om te helpen.
Old 19 maart 2009, 03:30
Banned Groep

Nu kun je gewoon een upgrade van Windows XP SP1 te SP2, is er behoefte om opnieuw je windows sp2 eenvoudig upgraden.

Met behulp van upgradeoptie is de beste manieren om uw gegevens te beveiligen en consumeren uw tijd tijdens de installatie en overschrijft alle gegevens en bestanden op een bestaande, en het programma geïnstalleerd op uw computer zal dezelfde zijn als vorige en blijven werken.

Dus, eerst proberen te kopen SP 2 en als u deze vervolgens proberen te upgraden SP 1 tot SP2.

Best of Lick.
Old 19 maart 2009, 03:31
Donor Groep

errr ....
Check de data van de post?
2007 ...
Old 21 maart 2009, 08:54
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnpol78 View Post
Best of Lick.

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
BSOD en opstartproblemen - Windows XP met Service Pack 3 peet Windows besturingssystemen 2 De 1 juni 2009 09:18
Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 HANSY Web Browsers & FTP Clients 3 21 mrt 2009 09:24
Updaten naar Service Pack 3 Vanaf Service Pack 1 ralphp Windows besturingssystemen 4 De 2 maart 2009 14:28
Windows XP Service Pack 2 teenee23 Algemene programmatuurnoot Chat 7 23 mrt 2008 13:50
Windows Vista Service Pack 1 is nu beschikbaar. evilfantasy Windows besturingssystemen 54 18 mrt 2008 11:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.