![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, kan iemand alsjeblieft helpen. Ik heb Windows XP met Service Pack 1, opgenomen op de disc. Ik heb gemerkt dat Microsoft geen ondersteuning meer voor service pack 1 alleen SP2. Als ik moet doen een volledig opnieuw installeren als ik heb in het verleden kan iemand mij vertellen hoe dit te doen als mijn schijf vraagt me om updates op SP1 en ze nu alleen doen ze voor SP2. Bedankt voor alle hulp die u in staat zijn om mij. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bent u momenteel met service pack 1 of heb je bijgewerkt naar Service Pack 2?
Als u Windows Service Pack 1, kunt u de installatie van Service Pack 2 vanaf de Microsoft-website (of met behulp van Windows Update Ik denk dat ook). Dus krijg updates shouldnt een probleem. Het moet mogelijk zijn voor het downloaden van Service Pack 2 en sla het op een schijf, zodat u deze snel kunt installeren nadat u Windows opnieuw installeren. Ik ben niet zeker van dat je kunt doen vanaf de Microsoft site, maar er zeker gebruikt worden goede sites waar je kan downloaden vanaf. Als u Google kunt u waarschijnlijk een, zo niet zijn beschikbaar op de Microsoft site als een update. Mijn Systeem: De Olifant
|
|
| |||
| |||
| Hi cyberspacegenie, bedankt voor het antwoord. Ik heb SP2 op het moment, maar als ik een opnieuw installeren van Windows gaat terug naar SP1. Als Microsoft niet doen updates voor SP1 meer Ik vroeg me af wat ik zou moeten doen. Dacht dat ik zou vinden in de eerste plaats als het moeilijk is om de info bij de pc is gecrasht na kinderen hebben besmet het ding Lol en ik hebben gehad om het te doen een paar keer in de afgelopen paar jaar. Nogmaals bedankt. Bergplaats. |
|
| |||
| |||
| Blij om te helpen. |
|
| |||
| |||
| Nu kun je gewoon een upgrade van Windows XP SP1 te SP2, is er behoefte om opnieuw je windows sp2 eenvoudig upgraden. Met behulp van upgradeoptie is de beste manieren om uw gegevens te beveiligen en consumeren uw tijd tijdens de installatie en overschrijft alle gegevens en bestanden op een bestaande, en het programma geïnstalleerd op uw computer zal dezelfde zijn als vorige en blijven werken. Dus, eerst proberen te kopen SP 2 en als u deze vervolgens proberen te upgraden SP 1 tot SP2. Best of Lick. |
|
| |||
| |||
| errr .... Check de data van de post? 2007 ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| BSOD en opstartproblemen - Windows XP met Service Pack 3 | peet | Windows besturingssystemen | 2 | De 1 juni 2009 09:18 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 21 mrt 2009 09:24 |
| Updaten naar Service Pack 3 Vanaf Service Pack 1 | ralphp | Windows besturingssystemen | 4 | De 2 maart 2009 14:28 |
| Windows XP Service Pack 2 | teenee23 | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | 23 mrt 2008 13:50 |
| Windows Vista Service Pack 1 is nu beschikbaar. | evilfantasy | Windows besturingssystemen | 54 | 18 mrt 2008 11:46 |
| Thread Tools | |
| |