![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, kan noen vennligst hjelpe. Jeg har Windows XP med Service Pack 1 er inkludert på platen. Jeg har lagt merke til at Microsoft ikke lenger støtte Service Pack 1 bare SP2. Hvis jeg må gjøre en fullstendig reinstall som jeg har i det siste kan noen fortelle meg hvordan du gjør dette som min plate ber meg om å gjøre oppdateringer på sp1 og de nå bare gjør dem for SP2. Takk for hjelp, kan du gi meg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du kjører Service Pack 1 eller har du oppdatert til Service Pack 2?
Hvis du installerer Windows kjører Service Pack 1, vil du kunne installere Service Pack 2 fra Microsofts nettsted (eller via Windows Update tror jeg også). Så får oppdateringer burde ikke være et problem. Det burde være mulig å laste ned Service Pack 2, og lagre den på en disk, slik at du kan installere det raskt etter at du installerer Windows. Jeg er ikke sikker på at du kan gjøre det fra Microsofts side, men det sikkert til å bli gode nettsteder der du kan laste den ned fra. Hvis du google du kan sikkert finne en, om ikke den tilgjengelig på Microsofts webområde som en oppdatering. Min System: The Elephant
|
|
| |||
| |||
| Hi cyberspacegenie, takk for svaret. Jeg har SP2 for øyeblikket, men hvis jeg gjør en ny installasjon av Windows, går den tilbake til SP1. Som Microsoft ikke gjør oppdateringer for SP1 lenger Jeg bare lurte på hva jeg måtte gjøre. Trodde jeg ville finne ut som det er vanskelig å få info når PC har krasjet etter at ungene har smittet noe Lol og jeg har måtte gjøre det et par ganger i løpet av de siste par årene. Takk igjen. Utebod. |
|
| |||
| |||
| Glad for å hjelpe. |
|
| |||
| |||
| Nå kan du oppgradere Windows XP SP1 til SP2, er det behov for å installere windows SP2 bare oppgradere den. Bruke Oppgraderingsalternativet er beste måtene å holde dataene sikre og bruker tiden din under installasjon og vil overskrive alle data og filer på eksisterende ett, og programmet er installert på datamaskinen, vil samme som tidligere og fortsette å jobbe. Så, først prøver å kjøpe SP 2 og hvis du har dette og deretter prøve å oppgradere SP 1 til SP2. Best av Lick. |
|
| |||
| |||
| errr .... Sjekk datoene for stillingen? 2007 ...
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
|
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| BSOD og oppstartsproblemer - Windows XP med Service Pack 3 | gudfar | Windows-operativsystemer | 2 | 1 juni 2009 09:18 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 21 mars 2009 09:24 |
| Oppdatering til Service Pack 3 Fra Service Pack 1 | ralphp | Windows-operativsystemer | 4 | 2 mars 2009 14:28 |
| Windows XP Service Pack 2 | teenee23 | General Software Chat | 7 | 23 mars 2008 13:50 |
| Windows Vista Service Pack 1 er nå tilgjengelig. | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 54 | 18 mars 2008 11:46 |
| Thread Tools | |
| |